Aangesloten toestel niet te vinden in de verkenner
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Hellokes iedereen, als ik mijn fototoestel op mijn desktop aansluit via een USB poort dan wordt dit toestel niet gevonden in de verkenner.
Doe ik ditzelfde op mijn laptop, dan wordt het fototoestel wel gevonden.
Wat doe ik verkeerd, of kan ik anders doen?
Groetjes
Danny
Doe ik ditzelfde op mijn laptop, dan wordt het fototoestel wel gevonden.
Wat doe ik verkeerd, of kan ik anders doen?
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Bedankt voor jouw antwoord.defons schreef:Had je in beide gevallen het fototoestel aangezet? Over welk toestel gaat het trouwens?
Ik had nog moeten vermelden dat dit vroeger wel gewerkt heeft
Ik wil hier gerust het type toestel vermelden, maar begrijp niet wat je daarmede wil vinden, het fototoestel en USB kabel werken wel op mijn laptop, vandaar dat ik denk dat het niet in het fototoestel en kabel te zoeken is.
Trouwens, als ik het fotoapparaat aansluit, dan geeft mijn desktop het gekende geluidsignaal dat er iets aangesloten is, en dus ook ingeschakeld is
Eveneens bedankt voor jouw antwoord.klinker schreef:Ga, na het aansluiten van het fototoestel, eens in apparaatbeheer kijken of er een probleem is.
Herstart de computer ook eens met aangekoppeld toestel.
Deze morgen kreeg ik volgende berichtje te zien

In apparaat beheer is volgend te zien

Bijkomende informatie:
- Zoals ik hierboven reeds liet verstaan krijg ik het gekende geluid bij het aansluiten van mijn fototoestel.
- Het herstarten van de destop met aangesloten toestel brengt geen verbetering.
- Bij het uitschakelen van de desktop ziet het fototoestel dit wel, daar, als de desktop de USB poorten uitschakelt komt de lens van het fototoestel naar buiten.
Fototoesl is een Nikon Coolpix 5200
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
danny ik vermoed dat er een kaartje in uw camera zit ,kun je dit niet uithalen en rechtstreeks in uw pc steken? is de gemakkelijkste manier .
die zou uw ssd kaartje moeten tonen hoor .
die zou uw ssd kaartje moeten tonen hoor .
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Hoshinkido, bedankt voor jouw antwoord (en deze keer niet in vettig schrift
), ik hou niet van geroep en getier, en zoals jij zegt dat enkel een moderator daar commentaar mag op geven heb ik ook het recht niet meer te reageren op geroep en getier (vettig geschrift), dit eventjes terzijde en/of info
Voor wat betreft jouw tip die jij als de gemakkelijkste manier omschrijft, wel, dat is niet mijn mening, die USB kabel hangt bestendig aan de PC, en ik hoef enkel maar het andere uiteinde in mijn fototoestel te steken, volgens mij veel gemakkelijker dan het verplaatsen van dat SSD kaartje, maar wie ben ik
Als ik jouw tip volg, dan is dat SSD kaartje wel te lezen, dus, het probleem komt niet van daar, maar van waar dan wel?
Groetjes
Danny
Voor wat betreft jouw tip die jij als de gemakkelijkste manier omschrijft, wel, dat is niet mijn mening, die USB kabel hangt bestendig aan de PC, en ik hoef enkel maar het andere uiteinde in mijn fototoestel te steken, volgens mij veel gemakkelijker dan het verplaatsen van dat SSD kaartje, maar wie ben ik
Als ik jouw tip volg, dan is dat SSD kaartje wel te lezen, dus, het probleem komt niet van daar, maar van waar dan wel?
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
klinker - Lid geworden op: 04 jul 2015, 13:56
Indien je het fototoestel op een USB poort aan de voorkant van de computer aangesloten hebt, verwijder het toestel dan volgens de regels en sluit het eens aan op een USB poort aan de achterkant van de pc.
Indien niet opgelost, lees dan hier eens: http://support.hp.com/be-nl/document/c03512146
Trek je er niets van aan dat het enkel voor HP computers van toepassing zou zijn. Het zijn merk onafhankelijke bewerkingen.
Voer eerst eens punt 7 uit.
Indien dat niets oplost, voer dan punt 8 uit.
Indien niet opgelost, lees dan hier eens: http://support.hp.com/be-nl/document/c03512146
Trek je er niets van aan dat het enkel voor HP computers van toepassing zou zijn. Het zijn merk onafhankelijke bewerkingen.
Voer eerst eens punt 7 uit.
Indien dat niets oplost, voer dan punt 8 uit.
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Klinker, bedankt voor deze tip die ik eventueel morgen of later zal uitvoeren.
Het is niet dringend, ik kan mijn foto's op mijn laptop bekijken, en middels stick of zelfs per netwerk, naar mijn desktop verplaatsen
Groetjes
Danny
Het is niet dringend, ik kan mijn foto's op mijn laptop bekijken, en middels stick of zelfs per netwerk, naar mijn desktop verplaatsen
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Hello Klinker, here are the results 
De eerste tip (USB poort wisselen) geeft geen resultaat, nog steeds het Windows geluid dat er een apparaat aangesloten werd, maar het is en blijft niet te zien in de verkenner.
Ter info, de drie beschikbare USB



Groetjes
Danny
De eerste tip (USB poort wisselen) geeft geen resultaat, nog steeds het Windows geluid dat er een apparaat aangesloten werd, maar het is en blijft niet te zien in de verkenner.
Ter info, de drie beschikbare USB



Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
klinker - Lid geworden op: 04 jul 2015, 13:56
Dan op naar de HP instructies zou ik zeggen.Danny. schreef:Hello Klinker, here are the results
De eerste tip (USB poort wisselen) geeft geen resultaat, nog steeds het Windows geluid dat er een apparaat aangesloten werd, maar het is en blijft niet te zien in de verkenner.
-
fendtje - Lid geworden op: 26 aug 2010, 17:30
dany
zou hier eens gaan rondkijken
http://downloadcenter.nikonimglib.com/nl/index.html
uw probleem lijkt me een driver probleem of software connectie probleem.
u schrijft laptop wel , desktop niet
zelfde besturingssysteem op de 2 ?
zou hier eens gaan rondkijken
http://downloadcenter.nikonimglib.com/nl/index.html
uw probleem lijkt me een driver probleem of software connectie probleem.
u schrijft laptop wel , desktop niet
zelfde besturingssysteem op de 2 ?
Laptop Dell, 5 g router met telenet sim, Iptv van de chinees.
Androidboxen als kijkkastjes.
Base large voor mobiel internet + bellen
Androidboxen als kijkkastjes.
Base large voor mobiel internet + bellen
-
moeschi - Lid geworden op: 03 jul 2004, 23:24
- Locatie: sint katelijne waver
Het probleem heb ik ook maar dan met mijn tomtom, heb mijn toestel binnen gedaan bij de media markt, gekocht eind juni. Al mijn kaarten zijn verdwenen en heb een zwart scherm.
Heb alles uitgetest, andere USB poort andere kabel en ook op een andere pc, in de winkel waar ik mijn computer heb gekocht.
Het downloaden lukt wel maar het installeren verbreekt hij na 14%.
In de winkel op 20%. Ik denk dat de software op hun toestellen niet goed is.
Heb alles uitgetest, andere USB poort andere kabel en ook op een andere pc, in de winkel waar ik mijn computer heb gekocht.
Het downloaden lukt wel maar het installeren verbreekt hij na 14%.
In de winkel op 20%. Ik denk dat de software op hun toestellen niet goed is.
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
- Locatie: Vlaams Brabant
Sorry voor het laattijdig antwoord, maar mijn toestel staat daar niet tussenfendtje schreef:dany
zou hier eens gaan rondkijken
http://downloadcenter.nikonimglib.com/nl/index.html
uw probleem lijkt me een driver probleem of software connectie probleem.
u schrijft laptop wel , desktop niet
zelfde besturingssysteem op de 2 ?
Ik zal er mee moeten leven zeker
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender