telenet whop,wat is jullie mening
-
u790105 - Lid geworden op: 19 okt 2006, 16:39
ik werk nu met internet basic,digitale tv,en vaste telefoon 24 free in belgie
en ken je beller
ik betaal daarvoor ± 75 euro per maand (btw inbegrepen)
ik overweeg over te stappen naar whop pakket van telenet
ik betaal 40 centiemen meer per maand en heb voor internet = fibernet die vlugger is en een HD digirecorder
de installatie is gratis volgens telenet.
wat is jullie mening
en ken je beller
ik betaal daarvoor ± 75 euro per maand (btw inbegrepen)
ik overweeg over te stappen naar whop pakket van telenet
ik betaal 40 centiemen meer per maand en heb voor internet = fibernet die vlugger is en een HD digirecorder
de installatie is gratis volgens telenet.
wat is jullie mening
-
JAGUAR - Lid geworden op: 27 mei 2005, 18:41
Ik heb bij Telenet 't volgende :
Internet Fiber 100 (Whop)
FreePhone Europe met Toplijn dat is : ken je beller, signaal 2de oproep ,berichtendienst, ,gesprek met 3 en oproepdoorschakeling
Digitale tv met huurvan HD Digicorder (gratis installatie)
2 gsm diensten met gratis abonnement = Prijs volgens verbruik
en ik betaal +/- 75euro per maand alles in.
Internet Fiber 100 (Whop)
FreePhone Europe met Toplijn dat is : ken je beller, signaal 2de oproep ,berichtendienst, ,gesprek met 3 en oproepdoorschakeling
Digitale tv met huurvan HD Digicorder (gratis installatie)
2 gsm diensten met gratis abonnement = Prijs volgens verbruik
en ik betaal +/- 75euro per maand alles in.
LAPTOP:LENOVO IP.3/15,6"FHD/AMD Rijzen 7/Win.11/Ram16GB/SSD512GB
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
DESKTOP:HP Compaq 8100 Elite //Win.10Pro//4 GB DDR3 SDRAM/
IntelCore-Pent i5-650 Proc.3.2-GHz//160HDD, + 256SSD//DVD-ROM Drive.
TABLET :SamsungGalaxyTab.2//10.1"//Android4.2.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Is dat echt zo?u790105 schreef: = fibernet die vlugger is
Als je met de auto op een autostrade rijd sta je soms (praktisch altijd) in de file aan te schuiven,
d.w.z. als je op internet iets opzoekt of download en het is daar druk sta je ook aan te schuiven.
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
De upload en de download is wel degelijk sneller. Maar als ge naar een trage site surft dan is het niet de fout van Telenet dat die site zo traag is maar van de site zelf omdat zijn server ondermaats presteert of omdat de verbinding van die site met het internet te traag is.
Hetzelfde geld voor de upload.
Dit alles natuurlijk in de veronderstelling dat uw eigen PC de snelheden aankan.
Hetzelfde geld voor de upload.
Dit alles natuurlijk in de veronderstelling dat uw eigen PC de snelheden aankan.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@u79

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
@Pecekspeer, zou je eveneens die login en token gegevens niet blurren?
Je geeft daarmede toch reeds een groot deel van je gegevens prijs
Groetjes
Danny
Je geeft daarmede toch reeds een groot deel van je gegevens prijs
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
verhaegen - Support SeniorenNet
hangt der vanaf wat men het meeste doet
voor de meeste is dat download
maar die snelheid , staar je daar niet op blind hoor
da's eigenlijk allemaal een storm in een glas water , of véél geblaat en weinig wol
trouwens allebei die dingen worden bepaald door uw lan kaart of wireles kaart die in de comp of laptop zit
en de meeste zijn door de band genomen 10/100
voor de meeste is dat download
maar die snelheid , staar je daar niet op blind hoor
da's eigenlijk allemaal een storm in een glas water , of véél geblaat en weinig wol
trouwens allebei die dingen worden bepaald door uw lan kaart of wireles kaart die in de comp of laptop zit
en de meeste zijn door de band genomen 10/100
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
@verhaegen,
Daar zat ik nu op te wachten, U heeft inderdaad gelijk.
Al die testen op internet zoals de speedtest die pcekspeer laat zien is gewoon flauwe kul.
ziehier mijn resultaat met die test, ben bij proximus met abon: internet comfort.
en met een andere heb
Dus hebben die dure abonnementen dan wel zin.

Daar zat ik nu op te wachten, U heeft inderdaad gelijk.
Al die testen op internet zoals de speedtest die pcekspeer laat zien is gewoon flauwe kul.
ziehier mijn resultaat met die test, ben bij proximus met abon: internet comfort.
en met een andere heb
Dus hebben die dure abonnementen dan wel zin.

-
Toby - Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Die abonnementen bij Telenet hebben wel degelijk zin, zeker wat betreft televisie.
Het is pas als je de twee providers ooit eens in huis gehad hebt, dat je kan vergelijken.
Proximus kan op alle gebied nooit sneller zijn dan Telenet, ook al is dat verschil soms miniem..
Het is pas als je de twee providers ooit eens in huis gehad hebt, dat je kan vergelijken.
Proximus kan op alle gebied nooit sneller zijn dan Telenet, ook al is dat verschil soms miniem..
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !
Give it a try too !
-
dafke - Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Ik heb ook whop Ik wil het volgende zeggen Triiing is waardeloos Aan de andere kant van de lijn verstaan ze mij geen woord Yelo tv stelt ook niks voor Als ik op mijn pc wil kijken naar de tv gids of het programma van bv Duitsland dan gaat dat niet Mensen proberen blij te maken met een dode mus noem ik dat!
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Je hebt gelijk, in principe kan Proximus nooit sneller zijn dan Telenet, maar omgekeerd kan Telenet wél trager zijn dan de telefoonkabel (Proximus of Scarlet of nog anderen). Voor de verklaring hiervoor zoek maar eens het verschil op tussen punt-per-punt verbindingen en broadcast verbindingen. Let wel: er staat in principeToby schreef:Die abonnementen bij Telenet hebben wel degelijk zin, zeker wat betreft televisie.