Kopieerfunctie printer

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

elvee

19 nov 2015, 16:56

Ik kan niet meer kopiëren met mijn printer HP psc 1215. Als ik op de kopieerknop druk, begint het mechanisme te werken, en er komt ook een blad uit, maar dit is onbedrukt.

Ik heb de online ondersteuning van HP geraadpleegd, maar krijg als antwoord dat er geen ondersteuning meer is voor mijn printer.

Daarentegen kan ik nog wel afdrukken vanuit de computer. Ook scannen gaat perfect.

verhaegen
Support SeniorenNet

19 nov 2015, 18:22

dan zou ik daar zeker niet aan beginnen met het een of ander te proberen
ik zou hem dan gewoon gebruiken zoals hij nu nog werkt
zolang die zo nog goed werkt

maar als je toch wenst het te proberen
kan je hier :
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/soft ... 7&sw_lang=

software downloaden en instaleren om je de recnste software te helpen downloaden en instaleren

elvee

19 nov 2015, 20:50

Verhaegen,

Vooreerst bedankt voor de informatie.

Ik heb toch maar de link gevolgd, en de installatie van de nieuwste software is gelukt.

Afdrukken vanuit de computer en scannen lukken perfect, maar gewoon een kopie maken niet.

Mijn printer werkt wel niet met originele inktpatronen, maar met gerecycleerde patronen, en de afdrukken zijn heel goed.

Mijn besturingssysteem is Windows 8.1

elvee

09 dec 2015, 17:09

Ik had te vroeg victorie gekraaid ! Mijn printer is terug vastgelopen.

Om raad gevraagd bij het bedrijf dat mij de gereproduceerde zwarte inktpatroon heeft verkocht. Zij hebben mij die terugbetaald en mij de raad gegeven een originele zwarte HP patroon te installeren, wat ik heb gedaan.

De printer werkt nu terug op alle functies, met een originele zwarte HP patroon en met een gereproduceerde kleurenpatroon. Hopelijk blijft het zo.