nieuw medion pc en beeldscherm gekocht win 10
-
victorie - Lid geworden op: 26 jan 2004, 10:59
groet ,
ik heb een nieuw pc en beeldscherm aldi medion gekocht,
beelscherm type p55425ç(MD20435) met 2 geintegreerde luidsprekers,
nu zie ik deze luidsprekers nergens?
mijn scherm geeft echter aan dat ze wel degelijk actief zijn, maar ik krijg van geen kanten geluid!!!!
adies graag indien mogelijk,zijn er nog lezers die in wiv 10 geluids problemen hebben?
victorie
ik heb een nieuw pc en beeldscherm aldi medion gekocht,
beelscherm type p55425ç(MD20435) met 2 geintegreerde luidsprekers,
nu zie ik deze luidsprekers nergens?
mijn scherm geeft echter aan dat ze wel degelijk actief zijn, maar ik krijg van geen kanten geluid!!!!
adies graag indien mogelijk,zijn er nog lezers die in wiv 10 geluids problemen hebben?
victorie
haast u langzaam
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@victorie
http://windows.microsoft.com/nl-be/wind ... #v1h=tab01
http://windows.microsoft.com/nl-be/windows-10/support

http://windows.microsoft.com/nl-be/wind ... #v1h=tab01
http://windows.microsoft.com/nl-be/windows-10/support
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
-
http://computertotaal.nl/vraag-en-antwo ... U6KKVye.97
http://www.computeridee.nl/workshop/de- ... indows-10/

http://www.computeridee.nl/workshop/de- ... indows-10/
-
verhaegen - Support SeniorenNet
proficiat met je aankoop
heb je de audio achteraan verbonden ?(kabeltje van de audio)
start je bureaublad eens
kijk dan in de systray naar je luidsprekericoontje (kan ook gebundeld staan bereikbaar met dat kleine pijltje , zodat het vierkant opengaat waa ook veilig uitwerpen soms instaat)
staat die luidspreker daar , klik der op
hoe staat die ?
misschien een screenshotje ?
heb je de audio achteraan verbonden ?(kabeltje van de audio)
start je bureaublad eens
kijk dan in de systray naar je luidsprekericoontje (kan ook gebundeld staan bereikbaar met dat kleine pijltje , zodat het vierkant opengaat waa ook veilig uitwerpen soms instaat)
staat die luidspreker daar , klik der op
hoe staat die ?
misschien een screenshotje ?
-
@victorie
Prima, dan kan je weer voor een tijdje verder hé.

Prima, dan kan je weer voor een tijdje verder hé.
-
klinker - Lid geworden op: 04 jul 2015, 13:56
@victorie
Het is een pc met naast de interne harde schijf ook een SSD schijf van 120 GB meen ik onthouden te hebben. Op die SSD schijf staat voor het ogenblik alles. Dat wil zeggen dat je in de problemen komt met je schijfruimte naarmate je data gaat toevoegen in je persoonlijke map. Ik verwacht dat er op de interne harde schijf naast de RECOVER-partitie ook een zeer grote DATA-partitie aanwezig is. Ik raad je dan ook ten zeerste aan om je data enkel en alleen op die data partitie te plaatsen.
Het meest gebruiksvriendelijke is dat je de locatie van je persoonlijke mappen naar die DATA-partitie verplaatst en dat dan ook nog eens alvorens je de data van je oude pc vanaf het backup-medium op je nieuwe pc plaatst.
Het verplaatsen van de locatie van je persoonlijke mappen is niet echt moeilijk maar je mag hierbij wel absoluut geen fout maken.
Hier kun je lezen hoe men dat doet: https://www.schoonepc.nl/instal/persoon ... atsen.html
Het is verstandig je hierbij te laten bijstaan door een deskundige.
Ik hoop voor u dat je mijn raad niet in de wind slaat. Je gaat anders dik in de problemen komen en een zeer groot opslagvolume ongebruikt laten.
Medion schiet hier eigenlijk zwaar tekort. Ze hadden dat van fabriekswege uit al zo moeten ingesteld hebben of er op zijn minst in de handleiding op moeten gewezen hebben.
Het is een pc met naast de interne harde schijf ook een SSD schijf van 120 GB meen ik onthouden te hebben. Op die SSD schijf staat voor het ogenblik alles. Dat wil zeggen dat je in de problemen komt met je schijfruimte naarmate je data gaat toevoegen in je persoonlijke map. Ik verwacht dat er op de interne harde schijf naast de RECOVER-partitie ook een zeer grote DATA-partitie aanwezig is. Ik raad je dan ook ten zeerste aan om je data enkel en alleen op die data partitie te plaatsen.
Het meest gebruiksvriendelijke is dat je de locatie van je persoonlijke mappen naar die DATA-partitie verplaatst en dat dan ook nog eens alvorens je de data van je oude pc vanaf het backup-medium op je nieuwe pc plaatst.
Het verplaatsen van de locatie van je persoonlijke mappen is niet echt moeilijk maar je mag hierbij wel absoluut geen fout maken.
Hier kun je lezen hoe men dat doet: https://www.schoonepc.nl/instal/persoon ... atsen.html
Het is verstandig je hierbij te laten bijstaan door een deskundige.
Ik hoop voor u dat je mijn raad niet in de wind slaat. Je gaat anders dik in de problemen komen en een zeer groot opslagvolume ongebruikt laten.
Medion schiet hier eigenlijk zwaar tekort. Ze hadden dat van fabriekswege uit al zo moeten ingesteld hebben of er op zijn minst in de handleiding op moeten gewezen hebben.
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Medion schiet hier niet tekort, Windows schiet hier tekort. Het zou je de optie moeten geven (zoalss andere Operating Systems doen) om je data te plaatsen waar je wil.klinker schreef:@victorie
....knip....
-
het is medion die er een besturingssysteem opzet
en normaal moet zorgen dat het besturingssysteem het beste past op de hardware configuratie
en niet omgekeerd
windows schiet hier dus zeker niet te kort
ps.
iedereen heeft zelf de keuze waar hij zijn data opslaat in windows
en normaal moet zorgen dat het besturingssysteem het beste past op de hardware configuratie
en niet omgekeerd
ps.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Iedereen heeft de keuze inderdaad, maar dan dient de harde schijf van 2TB als versiering en heeft geen enkel nut als men als men al zijn data op de SSD van 128 Gig gaat pompen ......verhaegen schreef: ps.
-
der is toch niets of niemand die belet van de data te zetten waar jezelf wilt ?
als jefke of klein peerke zijn data wenst op te slaan op zijn 2 de hd van 1 of 2 of 3 terrabyte , dan doet die dat toch gewoon
der is niets of niemand die hem dat belet
als jefke of klein peerke zijn data wenst op te slaan op zijn 2 de hd van 1 of 2 of 3 terrabyte , dan doet die dat toch gewoon
der is niets of niemand die hem dat belet
-
klinker - Lid geworden op: 04 jul 2015, 13:56
Zo zie ik het ook.verhaegen schreef:het is medion die er een besturingssysteem opzet
en niet omgekeerd
ps.
Het gaat hier om een OEM besturingssysteem en geen Retail versie. Medion moet dus de puntjes op de i zetten in functie van de betreffende hardware.