Wireless Access point
-
LucS - Lid geworden op: 25 mar 2006, 14:11
Tijdens een afwezigheid van enkele weken had ik de electriciteit met de Wireless Access Point (en Ethernet Switch) verbroken. Nu werkt deze niet meer. Het lampje van de power en van de LAN brandt, maar dit van de WLAN niet.
Ik vermoed dat het toestel de geest gegeven heeft. Kan ik deze DWL-G700AP vervangen door een LCS-WA5-45?
Ik vermoed dat het toestel de geest gegeven heeft. Kan ik deze DWL-G700AP vervangen door een LCS-WA5-45?
misschien familie kijk eens op mijn website 'www.scevenels.be'
-
theovaneylen - Lid geworden op: 16 jun 2016, 10:40
Beste leden , Kan ik de 4 poorten swichts van telenet vervangen door een 8 poorten switch ?
Momenteel is daar een draadloze modem twee tv's en een vaste pc op aangesloten. Dus geen reserve meer.
Moeten er hiervoor instellingen gebeuren?
Het is de bedoeling een tweede draadloze modem aan te sluiten.
Alvast bedankt
Theo
Momenteel is daar een draadloze modem twee tv's en een vaste pc op aangesloten. Dus geen reserve meer.
Moeten er hiervoor instellingen gebeuren?
Het is de bedoeling een tweede draadloze modem aan te sluiten.
Alvast bedankt
Theo
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Bizarre opstelling toch, 2 modems op één switch.....theovaneylen schreef: Momenteel is daar een draadloze modem twee tv's en een vaste pc op aangesloten. .....
.....Het is de bedoeling een tweede draadloze modem aan te sluiten.
Geef eens wat meer uitleg....
-
Er staan een 5 tal webcamera's die draadloos werken
Deze belasten de draadloze modem soms redelijk zwaar en brengt hierdoor het gewone surfen in de problemen!
Het is de technieker van Telenet zelf die suggereerde al de webcameras op één modem te plaatsen en de computers op een andere .
Vandaar .
Deze belasten de draadloze modem soms redelijk zwaar en brengt hierdoor het gewone surfen in de problemen!
Het is de technieker van Telenet zelf die suggereerde al de webcameras op één modem te plaatsen en de computers op een andere .
Vandaar .
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Er klopt hier van alles niet in dit verhaal. De termen modem en switch (en misschien gaat het over een nieuwe router) worden dooreen gehaald. Ik zou echt wel eens een schemaatje willen zien van wat er is, en wat is voorgesteld.theovaneylen schreef:Er staan een 5 tal webcamera's die draadloos werken
Vandaar .
En als je Wifi wordt verzadigd door je webcamera's, dan zul je goed moeten uitkijken hoe je een tweede draadloze router/switch instelt (2.4 of 5Mhz, kanaalkeuze), of je lost er gewoon niets mee op.
-
Sorry hoor ,
Ik haal inderdaad modem en router door mekaar.
Het is een tweede router die ik wens bij te plaatsen en de webcamera's op de eerste router aangesloten te laten.
Mijn vraag was eigenlijk of ik de standaard 4 poort switch van telenet kan vervangen door ééntje met 8 poorten zonder veel instellingen te moeten doen. Geeft dit geen probleem voor de aangesloten digirecorder? Momenteel zijn de huidige 4 poorten bezet door een pc een digirecorder een router en een repeater ! Alvast bedankt voor je antwoord.
Ik haal inderdaad modem en router door mekaar.
Het is een tweede router die ik wens bij te plaatsen en de webcamera's op de eerste router aangesloten te laten.
Mijn vraag was eigenlijk of ik de standaard 4 poort switch van telenet kan vervangen door ééntje met 8 poorten zonder veel instellingen te moeten doen. Geeft dit geen probleem voor de aangesloten digirecorder? Momenteel zijn de huidige 4 poorten bezet door een pc een digirecorder een router en een repeater ! Alvast bedankt voor je antwoord.
-
Wimo - Lid geworden op: 07 jul 2007, 15:44
Wat heeft dit nu allemaal te maken met TS zijn vraag?????
TOSHIBA C70_C_1C9 / 64 BITS / INTEL CORE I5 5200U / 8 GB DDR3 / INTEL HD GRAFPHICS 5500 WIN10 HOME versie 2004 / 500 GB SSD / FIREFOX / OUTLOOK.COM
HP ENVY 4520 AIO.
SMARTPFONE SAMSUNG GALAXY A03 Android 11
HP ENVY 4520 AIO.
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Er is iets raars aan de hand, de vraag van Theo staat dubbel op een andere thread. Ik heb gisteren een antwoord gepost op één van de twee (over zijn Wifi aansluitingen) en dat is weg.Wimo schreef:Wat heeft dit nu allemaal te maken met TS zijn vraag?????
-
Wimo - Lid geworden op: 07 jul 2007, 15:44
@hviaene
LucS start hier een topic waarop U reageert. ( Onderwerp: Wireless Access point)
Dan start ene Theo een nieuw onderwerp in het topic van LucS
(Onderwerp: Telenet switch 4 poorten naar 8 poorten uitbreiden)
Hierop reageert U ook.
Ik heb zowat hetzelfde probleem gehad met mijn modem (reeds 2X vervangen). Ik dacht op TS zijn vraag te antwoorden maar door die inbraak van ene Theo in iemand anders zijn topic zou dit alles onoverzichtelijk worden.
Daarom mijn reactie wat dit allemaal te maken had met TS zijn vraag.
Ik vermoed dat Verhaegen dit gesplitst heeft.
Wimo
LucS start hier een topic waarop U reageert. ( Onderwerp: Wireless Access point)
Dan start ene Theo een nieuw onderwerp in het topic van LucS
(Onderwerp: Telenet switch 4 poorten naar 8 poorten uitbreiden)
Hierop reageert U ook.
Ik heb zowat hetzelfde probleem gehad met mijn modem (reeds 2X vervangen). Ik dacht op TS zijn vraag te antwoorden maar door die inbraak van ene Theo in iemand anders zijn topic zou dit alles onoverzichtelijk worden.
Daarom mijn reactie wat dit allemaal te maken had met TS zijn vraag.
Ik vermoed dat Verhaegen dit gesplitst heeft.
Wimo
TOSHIBA C70_C_1C9 / 64 BITS / INTEL CORE I5 5200U / 8 GB DDR3 / INTEL HD GRAFPHICS 5500 WIN10 HOME versie 2004 / 500 GB SSD / FIREFOX / OUTLOOK.COM
HP ENVY 4520 AIO.
HP ENVY 4520 AIO.