stuurprogramma muis
-
zibet - Lid geworden op: 08 apr 2005, 19:34
sedert dat ik een systeemherstel heb gedaan geeft de laptop aan dat er een struurprogrammafout is in de muis,
in apparaat beheer staan 4 serial usb controller met een waarschuwing, die heb ik al eens verwijderd en de L T terug opgestart, geen resultaat
het gekke is dat de muis via een HUB met 4 aansluitingen wel werkt, een 2de ook, maar rechtstreeks op de LT gaat niet
ook andere apparaten werken rechtstreeks zoals de bankkaart lezer en de smartphone goed
ik heb van 1 muis het besturingssysteem bij Logitech gedownload maar bij die opstart herkend die zelfs de muis niet
iemand een idee
hoe kan ik een foto van apparaat beheer naar jullie sturen alsook een uitslag van Speccy
dank[/img]
in apparaat beheer staan 4 serial usb controller met een waarschuwing, die heb ik al eens verwijderd en de L T terug opgestart, geen resultaat
het gekke is dat de muis via een HUB met 4 aansluitingen wel werkt, een 2de ook, maar rechtstreeks op de LT gaat niet
ook andere apparaten werken rechtstreeks zoals de bankkaart lezer en de smartphone goed
ik heb van 1 muis het besturingssysteem bij Logitech gedownload maar bij die opstart herkend die zelfs de muis niet
iemand een idee
hoe kan ik een foto van apparaat beheer naar jullie sturen alsook een uitslag van Speccy
dank[/img]
uit Brugge; de mooiste stad van vlaanderen en omstreken
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@zibet
--Wij zien je scherm niet: altijd handig als je ons vertelt welk bestur.syst. in gebruik is.
--Prtscr op sennet plaatsen:
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... pprogramma
-Muizenissen? Hier al eens gekeken?
Bij Apparaten en stuurprogr.:
https://support.microsoft.com/nl-nl/pro ... =windows-7
Niet teveel prullen aan die dingen: als ze werken: prima, maar er dan ook afblijven.

--Wij zien je scherm niet: altijd handig als je ons vertelt welk bestur.syst. in gebruik is.
--Prtscr op sennet plaatsen:
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... pprogramma
-Muizenissen? Hier al eens gekeken?
Bij Apparaten en stuurprogr.:
https://support.microsoft.com/nl-nl/pro ... =windows-7
Niet teveel prullen aan die dingen: als ze werken: prima, maar er dan ook afblijven.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Ok, Win10 Home.
De rest volgt nog?

De rest volgt nog?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
zibet,
zoals je gedaan hebt, waar de waarschuwingen staan op verwijderen
klikken.
De computer AFSLUITEN
USB stekker van de computer muis verwijderen. ± 20 seconden wachten.
Computer opstarten.
USB stekker van de computer muis inpluggen.
Als het goed is meldt de computer "Nieuwe hardware gevonden".
en gaat op zoek naar het stuurprogramma.
zoals je gedaan hebt, waar de waarschuwingen staan op verwijderen
klikken.
De computer AFSLUITEN
USB stekker van de computer muis verwijderen. ± 20 seconden wachten.
Computer opstarten.
USB stekker van de computer muis inpluggen.
Als het goed is meldt de computer "Nieuwe hardware gevonden".
en gaat op zoek naar het stuurprogramma.