Wegdoen van PC
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
heike,
Gebruik CCleaner om alles te verwijderen (programma's)
behalve CCleaner natuurlijk.
Maak alle data mappen leeg.
Gebruik nogmaals CCleaner:
Gereedschap--> Gegevenswisser
Daar kan je dan de instellingen maken zoals je wenst.
Op de v tekens klikken om een keuze te maken.
Als dat teveel werk vraagt is de oplossing schijf vernietigen.
Sony
Gebruik CCleaner om alles te verwijderen (programma's)
behalve CCleaner natuurlijk.
Maak alle data mappen leeg.
Gebruik nogmaals CCleaner:
Gereedschap--> Gegevenswisser
Daar kan je dan de instellingen maken zoals je wenst.
Op de v tekens klikken om een keuze te maken.
Als dat teveel werk vraagt is de oplossing schijf vernietigen.
Sony
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
http://phildowd.com/?p=85heike schreef: Wat moet ik nog doen om de pc veilig weg te doen? Harde schijf vernietigen?
-
william opwijk - Lid geworden op: 01 nov 2004, 16:52
Haal er de harde schijf uit en vernietig die wanneer ze in de weg komt te liggen.
Laptop: MD95500 - centrino 1733 mhz - hd 100giga - 2giga ram ddr2 667- win xp-home
Desktop :Intel Core2 quad Q9550 socket 775 2,83 Ghz DDR2 4096 Mb NVIDIA Geforce 9600 GT - Windows 7
Desktop :Intel Core2 quad Q9550 socket 775 2,83 Ghz DDR2 4096 Mb NVIDIA Geforce 9600 GT - Windows 7
-
Canadees - Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:13
Schijfke eruit halen, slijpschijfke gebruiken!
Slijp ze in stukskes, gedaan met alle speculaties!!!!
Ik heb er vandaag twee een dergelijke langzame dood laten ondergaan!
In vier stukskes geslepen en het moet verdorie en krak zijn om daar nog enige data van te kunnen recuperen!!!
Een paar tubekes "colle tout" gaan niet volstaan zenne!!!

Slijp ze in stukskes, gedaan met alle speculaties!!!!
Ik heb er vandaag twee een dergelijke langzame dood laten ondergaan!
In vier stukskes geslepen en het moet verdorie en krak zijn om daar nog enige data van te kunnen recuperen!!!
Een paar tubekes "colle tout" gaan niet volstaan zenne!!!
-
klinker - Lid geworden op: 04 jul 2015, 13:56
In tegenstelling tot de oplossing van hviaene vind ik dit niet erg milieuvriendelijk.Charlie Maru schreef:http://phildowd.com/?p=85heike schreef: Wat moet ik nog doen om de pc veilig weg te doen? Harde schijf vernietigen?
Maar het was wellicht een grapje.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Eigenlijk wel......klinker schreef: Maar het was wellicht een grapje.
Is al zo oud als de straat.....
Oude desktop opgevuld met beton en aan de voordeur gezet.....'s anderdaags 'smorgens was die telkens weg.....maar nooit verder dan 25 meter......
-
guy - Lid geworden op: 07 aug 2002, 18:55
Voor de toekomst zou ik aanraden om alle persoonlijke en vertrouwelijke gegevens op een USB-stick of externe harde schijf te zetten.
Guy
Guy
LAPTOP: Acer Aspire R7, 15,6 inch, Intel Core i7 4500U 1,8 GHz, RAM 8 GB, NVIDIA Geforce GT750M 2 GB, SSD 256 GB, Windows 10 Home, Google Chrome, MS Office 2003
SMARTPHONE: Samsung Galaxy A7
-
Toby - Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Aha ? Hoe ziet zo een USB box er uit ? Waar koop je die a.u.b. ?hviaene schreef:Schijf er uit halen, en een USB box kopen waar je die schijf kunt insteken. Kun je gebruiken om backups te maken of bestanden naar ergens anders mee te nemen zonder je laptop.
-
klinker - Lid geworden op: 04 jul 2015, 13:56
En dat zonder een backup medium? En als je usb stick stuk gaat of die externe HDD crasht, wat vaak gebeurt, wat dan?guy schreef:Voor de toekomst zou ik aanraden om alle persoonlijke en vertrouwelijke gegevens op een USB-stick of externe harde schijf te zetten.
Guy
-
guy - Lid geworden op: 07 aug 2002, 18:55
Je moet u natuurlijk altijd indekken met een backup. Ik heb mijn persoonlijke en vertrouwelijke gegevens op een USB-stick staan en neem hiervan regelmatig een kopie op een andere USB-stick die ik apart bewaar.
Guy
Guy
LAPTOP: Acer Aspire R7, 15,6 inch, Intel Core i7 4500U 1,8 GHz, RAM 8 GB, NVIDIA Geforce GT750M 2 GB, SSD 256 GB, Windows 10 Home, Google Chrome, MS Office 2003