Externe harde schijf veranderd in USB stick
-
mvdalen - Lid geworden op: 02 mei 2019, 16:07
Hallo,
Ik heb iets doms gedaan!
Ik wilde Windows 10 downloaden (voor mijn laptop) en heb dit geplaatst op mijn externe schijf (500GB). Na het downloaden zag ik tot mijn grote schrik dat mijn externe harde schijf nu aangegeven wordt als USB en dat de grote maar 32GB is.
Mijn vraag: hoe krijg ik mijn externe schijf weer zichtbaar als voorheen (al mijn gegevens daarop zijn dus ook verdwenen, gelukkig staat een groot gedeelte daarvan in een cloud)
De windows10 heb ik nu op een DVD schijfje geplaatst.
Ik ben een beetje een leek (dat blijkt wel) dus niet al te technische antwoorden aub.
Bij voorbaat dank voor de hulp.
Met vriendelijke groet,
Marianne van D.
Ik heb iets doms gedaan!
Ik wilde Windows 10 downloaden (voor mijn laptop) en heb dit geplaatst op mijn externe schijf (500GB). Na het downloaden zag ik tot mijn grote schrik dat mijn externe harde schijf nu aangegeven wordt als USB en dat de grote maar 32GB is.
Mijn vraag: hoe krijg ik mijn externe schijf weer zichtbaar als voorheen (al mijn gegevens daarop zijn dus ook verdwenen, gelukkig staat een groot gedeelte daarvan in een cloud)
De windows10 heb ik nu op een DVD schijfje geplaatst.
Ik ben een beetje een leek (dat blijkt wel) dus niet al te technische antwoorden aub.
Bij voorbaat dank voor de hulp.
Met vriendelijke groet,
Marianne van D.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
klopt niet hoor
iets downloaden en dan opslaan veraderd niets aan de schijf , alléén dat er een beetje minder vrije plaats op zal zijn
een externe schijf is ook altijd usb hoor
maar dat ze maar 32 GB is , is normaal niet zo
heb jij een vraag gekregen van "formateren " ?
kan jij een printscreen van de tree in uw windows verkenner hier zetten ?
bv . zo :

iets downloaden en dan opslaan veraderd niets aan de schijf , alléén dat er een beetje minder vrije plaats op zal zijn
een externe schijf is ook altijd usb hoor