Betrouwbare hub kopen
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Ik moet dit jaar een nwe laptop hebben om W11 te draaien. Dikwijls zit er nog maar 1 usb aansluiting aan. Hub mag/moet eigen voeding hebben.
Waarvoor de hub dient:- bedrade muis- printer- 1,5 TB harde schijf- externe cd rom player met 2 usb a stekkers- eID lezer- wat losse usb sticks en extra aansluiting voor phone.
Waarvoor de hub dient:- bedrade muis- printer- 1,5 TB harde schijf- externe cd rom player met 2 usb a stekkers- eID lezer- wat losse usb sticks en extra aansluiting voor phone.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Ik zou toch voor een USB3 hub gaan en niet voor een gewone USB1 of USB2.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Ik zou er een kopen met zoveel mogelijk aanslutingen en een eigen voeding.
Die zonder voeding trekken dus de benodigde stroom uit je laptop. Zolang het gaat over een muis, toetsenbord, USB-stick is dat nog geen probleem. Iets anders wordt het met een externe harde schijf bijv. Die vragen meer. En aansluitingen heb je vlugg tekort.
Die zonder voeding trekken dus de benodigde stroom uit je laptop. Zolang het gaat over een muis, toetsenbord, USB-stick is dat nog geen probleem. Iets anders wordt het met een externe harde schijf bijv. Die vragen meer. En aansluitingen heb je vlugg tekort.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Het is steeds een gevecht met de HD die inactief wordt na een tijdje. Ik moet die even stroomloos maken dan.
Voor de rest werkt mijn Hub goed. Maar ietwat brede sticks geraken niet naast mekaar. Gekocht in mijn plaatselijke electro winkel. Als ge niets zegt is't allemaal goed materiaal volgens hun of veranderd het steeds?.
Voor de rest werkt mijn Hub goed. Maar ietwat brede sticks geraken niet naast mekaar. Gekocht in mijn plaatselijke electro winkel. Als ge niets zegt is't allemaal goed materiaal volgens hun of veranderd het steeds?.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
DE grootste hoop van die merken maken zelf geen chipsets maar kopen die in bij een fabrikant die het snelst en goedkoopst kan leveren. Als je dus vandaag zo'n hub koopt, en je koopt er volgende week nog een van hetzelfde merk, kan het zijn dat het in feite een totaal andere is. Dus aanbevelingen van een of ander merk heeft weinig zin.
SeniorenNet