Geloven in de BIJBEL of de theorie van Darwin ?

hier is plaats voor alle wereldreligies

Clausewitz

04 apr 2011, 20:12

Martien:
Zeg het maar. Ik voorspel 3-0 om dat je na wat posts simpelweg over wat anders begint of niet meer reageert.
Dat heeft Wil al een paar maal gedaan tot ze K.O in de touwen lag Maar dan verdwijnt ze een paar weken of zelfs maanden en komt doodleuk terug alsof er geen vuiltje aan de lucht is.Hopeloos geval van sekte-indocrinatie. Niet meer te recupereren.Beyond recovery, want ze gelooft ook dat de primitieve mens samenleefde met de dinosaurussen.
Wie bewaakt de bewakers.

martien55

05 apr 2011, 00:12

:) :) :)
Ja die laatste is zo ongeveer het meest hilarische wat ik op dat gebied ken.

Hoewel een meteoor inslag 6000 jaar geleden die de aarde 20 graden gekanteld heeft ZONDER een precessiebeweging te veroorzaken en waarvan we nu niets meer terugzien ook behoorlijk straf.

Maar goed. We gaan t over DNA hebben, geloof ik.
Evolution is a fact of life. Deal with it.

bluevelvet

09 apr 2011, 00:29

Clausewitz schreef:Martien:
Zeg het maar. Ik voorspel 3-0 om dat je na wat posts simpelweg over wat anders begint of niet meer reageert.
Dat heeft Wil al een paar maal gedaan tot ze K.O in de touwen lag Maar dan verdwijnt ze een paar weken of zelfs maanden en komt doodleuk terug alsof er geen vuiltje aan de lucht is.Hopeloos geval van sekte-indocrinatie. Niet meer te recupereren.Beyond recovery, want ze gelooft ook dat de primitieve mens samenleefde met de dinosaurussen.
Het is niet omdat ik eens wegblijf van het forum dat men moet denken dat ik K.O. lig. Dit is toch al te belachelijk zo'n idee te hebben, en dat vuiltje aan de lucht, wat belachelijk, alsof ik iets verkeerd gedaan heb of rekenschap moet geven aan iemand hier ! Wat een arrogantie heb jij toch altijd Claus !
Van Wil is niet veel meer te bespeuren, en zo zijn er nog die een tijdje wegblijven, ook martien55. Waarom daar geen commentaar daarop Claus ? ?

dhr.antoon

09 apr 2011, 07:06

Netjes gezegt BV. er is met het inzicht dat we hebben opgedaan te belachelijk voor woorden.

Paul Siemons

09 apr 2011, 07:20

dhr.antoon schreef:Netjes gezegt BV. er is met het inzicht dat we hebben opgedaan te belachelijk voor woorden.
Inzicht gij 8O 8O maar snullemans toch!!
Nog altijd niet doorhebben dat ge met fantasie bezig zijt!!

Mvg,
P.Siemons

dhr.antoon

09 apr 2011, 09:11

De arrogantie voert weer de boventoon hier, ik dacht dat het hier over zaken ging die met religie te maken hebben, ik vraag mij dus af wat enkele deelnemers hier bezielt om het anderen lastig te maken.

Paul Siemons

09 apr 2011, 10:46

Dhr.Anthoon schreef: De arrogantie voert weer de boventoon hier..

8O 8O 8O

Je kent jezelf héél goed!!!

Mvg,
P.Siemons

martien55

09 apr 2011, 11:55

bluevelvet schreef:Het is niet omdat ik eens wegblijf van het forum dat men moet denken dat ik K.O. lig.
Niet? Jammer....
Dit is toch al te belachelijk zo'n idee te hebben,
Ik ken nog VEEEEEEEEEL belachelijker ideeën. Zwangere maagden, water in wijn omtoveren, over water lopen...
en dat vuiltje aan de lucht, wat belachelijk, alsof ik iets verkeerd gedaan heb of rekenschap moet geven aan iemand hier !
ALS je hier een discussie opent door een statement te maken, dat heeft dat consequenties. Het is n.l. een DISCUSSIE forum, ziet u.
Wat een arrogantie heb jij toch altijd Claus !
Nee dan een zekere BV, die wel even zal gaan uitleggen dat Shannon het helemaal bij het verkeerde eind had met de informatie theorie en dat het gloeiwormpje Gitt met zn ongelofelijke kletskoek het wel allemaal goed gezien heeft.
Over arrogantie gesproken zeg.
Dat een 5000 jaar oud sprookje wel even zal uiitleggen waar de huidige wetenschap het mois heeft waar het de evolutietheorie betreft.

WAT EEN ARROGANTIE

Maar dat is alleen omdat JIJ dat zo wil doen. Dat is NOOIT de intentie of pretentie van de schrijvers van het OT geweest. DAAROM is het zo veil om die geschriften op die manier totaal te MISbruiken en te verneuken.
Van Wil is niet veel meer te bespeuren, en zo zijn er nog die een tijdje wegblijven, ook martien55. Waarom daar geen commentaar daarop Claus ? ?
Ik blijf HELEMAAL niet weg, ik let dagelijks op of er weer BV rommel te zien is die een veegactie benodigen.
Nu dus weer.

Mar gaan we het nou over DNA hebben of blijf je alleen in de zijlijn een beetje trollen?

martien55

09 apr 2011, 11:56

dhr.antoon schreef:De arrogantie voert weer de boventoon hier, ik dacht dat het hier over zaken ging die met religie te maken hebben, ik vraag mij dus af wat enkele deelnemers hier bezielt om het anderen lastig te maken.
Wat mij bezielt is het intomen van de arrogantie van de creationisten zoals jij, antoon.

dhr.antoon

11 apr 2011, 15:07

Martien Jouw beroemde veegactie bestaan door goede antwoorden te Bagatelliseert en soms negeren alsook weleens op de man te spelen, op de diverse forums, zie jij dat zelf niet, je hoopt nu dat mensen daardoor wegblijven en soms lijkt het je te lukken, ik vind het minderwaardig om zo met mensen om te gaan. druk die reset knop nu eens in en behandel mensen gewoon, je kan het, het is weleens voorgekomen bij discussie met je opponenten

bluevelvet

11 apr 2011, 23:14

130 miljoen jaar oude parasiet bewijst : dino's leefden niet alleen. LUIS ZET PREHISTORIE OP ZIJN KOP !

kopte de krant "Het Laatste Nieuws" in dit week-end van 9 en 10 april op pag. 21.

Ik citeer :

Wetenschappers krabben zich achter de oren nu blijkt dat luizen veel ouder zijn dan we dachten. "Ooit leefden dino's en luizen samen", zeggen ze.... OF HOE EEN SIMPELE LUIS DE EVOLUTIETHEORIE ONDERUIT KAN HALEN. (Michiel Galle). (door mij benadrukt)

De verre voorvaders van de huidige beestjes leefden reeds 130 miljoen jaar geleden. Dat is dubbel zo oud als lang werd gedacht. Er waren dus al luizen toen de dino's nog leefden. En straffer nog : gezien de meeste dinosaurussen geen vacht of veren hadden, gaan onderzoekers er nu vanuit dat er toen ook al veel vogels en zoogdieren moeten hebben bestaan. Deze ontdekking zet de hele prehistorie op zijn kop. Want tot nu toe beweerden wetenschappers altijd dat deze soorten elkaar amper hebben gekend (.....)
De vroege geschiedenis van onze planeet is veel rommeliger dan we ooit hadden durven denken. Dit bewijst nog maar eens dat we weinig tot niets over deze periode weten......

Zo zie je maar hoe wetenschappers eigenlijk NIETS weten en zich voortdurend vergissen in hun vooronderstellingen.
Al hoewel wetenschappers beweren dat dino's en mens nooit samen leefden, komen ze misschien ook nog eens tot de ontdekking dat dat wel zo kan geweest zijn.

martien55

12 apr 2011, 05:42

dhr.antoon schreef:Martien Jouw beroemde veegactie
??????????????
"Veegactie"???
Waar HEB je het over???
bestaan door goede antwoorden te Bagatelliseert
Je nederlands is af en toe tenenkrommend.
Ik heb van jou NOG NOOIT een goed antwoord gelezen, van BV al helemaal niet. Die kan alleen knippen en plakken.
en soms negeren alsook weleens op de man te spelen,
Ga je lekker?
op de diverse forums, zie jij dat zelf niet, je hoopt nu dat mensen daardoor wegblijven
Nee hoor. Jij en BV zijn altijd weer een aanleiding voor de nodige fun.
en soms lijkt het je te lukken, ik vind het minderwaardig om zo met mensen om te gaan.
Ik vind het minderwaardig dat als ik een discussie start met een crea, die lui NOOIT in staat zijn die discussie fatsoenlijk te voeren.
druk die reset knop nu eens in en behandel mensen gewoon, je kan het, het is weleens voorgekomen bij discussie met je opponenten
JA JE KAN HET!! JA JE KAN HET! DRUKKEN NU! JA DRUKKEN! JA JE KAN HET!

Nog even wat anders, antoon, hoe voelt dan nou, als je bent voorgelogen door je mede crea's?
"Jokken voor Jezus"?

martien55

12 apr 2011, 05:55

bluevelvet schreef:De verre voorvaders van de huidige beestjes leefden reeds 130 miljoen jaar geleden. Dat is dubbel zo oud als lang werd gedacht. Er waren dus al luizen toen de dino's nog leefden.
Dat kan.
Er is wel vaker gebleken dat een bepaalde soort een langere historie had dan we dachten. Zo wordt het plaatje stap voor stap nauwkeuriger en beter.
En straffer nog : gezien de meeste dinosaurussen geen vacht of veren hadden, gaan onderzoekers er nu vanuit dat er toen ook al veel vogels en zoogdieren moeten hebben bestaan.
Dit lijkt me uit een crea spuit te komen.
Waarom kunnen luizen niet dino's zitten? Ze kunnen tussen huidplooien zitten, in oren, onder vuil.
Deze ontdekking zet de hele prehistorie op zijn kop.
In your dreams.
Want tot nu toe beweerden wetenschappers altijd dat deze soorten elkaar amper hebben gekend (.....)
WELKE soorten?
Zoogdieren en vogels en dino's?

Misschien moet je gewoon es kijken hoe het zit. Zoek es wat op of zo.
De vroege geschiedenis van onze planeet is veel rommeliger dan we ooit hadden durven denken.
????
Waar komt "rommelig" nou weer vandaan?
Dit bewijst nog maar eens dat we weinig tot niets over deze periode weten......
Ehhh... nee, het bewijst dat JIJ weinig tot niets van deze periode weet.
Subtiel verschil.
Zo zie je maar hoe wetenschappers eigenlijk NIETS weten en zich voortdurend vergissen in hun vooronderstellingen.
Ach lieverdje nou toch....
Al hoewel wetenschappers beweren dat dino's en mens nooit samen leefden, komen ze misschien ook nog eens tot de ontdekking dat dat wel zo kan geweest zijn.
Nee. Dat kan dus niet.
Er zijn geen fossielen van jonger dan 65 MILJOEN jaar.

Maar nu we het er toch over hebben, zullen we dan nu een discussie gaan starten over 1 onderwerp en die dan ook afmaken? Bijvoorbeeld of dino's en mensen tegelijk leefden?
Ik moet wel erg grinniken als ik dat weer es lees. Er zijn dus INDERDAAD mensen die dat denken...
Ongelofeloos.
Dan is de stap naar een platte aarde ook niet zo groot meer, denk ik, toch BV?

martien55

13 apr 2011, 10:34

bluevelvet schreef:130 miljoen jaar oude parasiet bewijst : dino's leefden niet alleen.
Nee dat klopt.
Dat had je ook kunnen weten als je gewoon even had gegoogled op "mammals".

(Gebruik bij voorkeur de engelstalige versie, die is meestal uitgebreider)
Dan had je kunnen zien dat de voorouders van de zoogdieren al 260 miljoen jaar oud zijn. TWEE keer zo oud als die luis.

De vogels zijn ontwikkeld in de Jurassic period, 200-150 miljoen jaar geleden.

Dat past allemaal prima bij een 130 miljoen jaar oude luis.
LUIS ZET PREHISTORIE OP ZIJN KOP !
Onzinnig gebral dus.
Wetenschappers krabben zich achter de oren nu blijkt dat luizen veel ouder zijn dan we dachten. "Ooit leefden dino's en luizen samen", zeggen ze....
En daar is op zich niks spectaculairs aan. De LUIS is ouder dan we dachten. That's all
OF HOE EEN SIMPELE LUIS DE EVOLUTIETHEORIE ONDERUIT KAN HALEN. (Michiel Galle). (door mij benadrukt)
En dat is dan weer creationistisch gebral.
De verre voorvaders van de huidige beestjes leefden reeds 130 miljoen jaar geleden. Dat is dubbel zo oud als lang werd gedacht. Er waren dus al luizen toen de dino's nog leefden.
Tot zover niks bijzonders.

Maar nu gaat de crea kermis van start:
En straffer nog : gezien de meeste dinosaurussen geen vacht of veren hadden, gaan onderzoekers er nu vanuit dat er toen ook al veel vogels en zoogdieren moeten hebben bestaan. .
Dat is helemaal NIET gekoppeld aan die luis, dat was AL VEEL EERDER BEKEND. Je kan et gewoon op wiki vinden.
Het is dus een creationistische leugen om net te doen of men dacht dat de dino's "alleen" waren. Dat is onjuist en kan iedereen zonder moeite verifiëren. Het idee dat de vondst van die luis plotseling een ander inzicht geeft in de evolutietheorie is dus kletskoek.

"Jokken voor Jezus" dus.

Maar, BV, ik ben op zich blij dat je nu wel accepteert dat de aarde ten minste 130 miljoen jaar oud is. Wie weet, ga je nog es accepteren dat ie 4 miljard jaar oud is.

Jan van Vlaanderen

13 apr 2011, 13:27

BV : Het Laatste Nieuws" in dit week-end van 9 en 10 april op pag. 21.
Niet vergeten te vermelden dat het artikel eindigde met, het staat nu wel vast dat mens en Dino's nooit hebben samengeleefd.