Het inluiden van een nieuw dogma over de H. Moeder van ons Heer
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Ach die Rik toch hé!? Wat een smeerlap zeg.
In plaats van iets over de zoon van god en zijn moeder te vertellen dat wij nog niet wisten!? Van schijnheiligaards gesproken. Ik ben beschaamd in zijn plaats.
-
Ach die Rik toch hé!? Wat een smeerlap zeg.
In plaats van iets over de zoon van god en zijn moeder te vertellen dat wij nog niet wisten!? Van schijnheiligaards gesproken. Ik ben beschaamd in zijn plaats.
-
Ja ..., van wat anders? Zeg wel!
Een goede raad > Kijk nu en dan eens naar het nieuws op TV, luister wat meer naar wat er op de radio wordt gezegd, en ... lees af en toe ook eens een krant, zodat je op de hoogte bent van wat er sinds die zgn verlossing hier dagelijks overal ter wereld gebeurt, en in het verleden al is gebeurd.
Leef jij hier echt wel op déze planeet werewoef???
And last but not least, diene Rik Torfs is, volgens mij althans, nog de slechtste niet.
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Zalig de overledenen want zij zullen God zien
-
Dat weet ik al van de tijd van de catechismus, God is overal in de hemel op de aarde en op alle plaatsen hij weet alles ook de toekomstige dingen. Wij begonnen altijd met een wees gegroet denk ik , s morgens in de klas, plezante tijd in feite . Achteraan in de kerk een lijst met de film keuring , te mijden films met Brigitte Bardot natuurlijk haha , maar we mochten toch niet in de cinema enfants non admis. Maar in de matinee enfantine mochten we wel binnen , jongens en meisjes elkaar aan t zoenen enz terwijl we de film bekeken. Ik denk niet dat dit nu nog zo is, in Brussel was het toen toch het geval, de jeugd gaat achteruit denk ik
-