MARIA, MOEDER van de HEER ( Deel 2 )
-
bocuse - Lid geworden op: 04 apr 2005, 14:47
Dit pareltje van ons aller Ria wil ik u niet onthouden....
Een bijzonder gebeuren.
Medjugorje:
Op 17/11/2011 zal Onze Lieve Vrouw de rechtstreekse kijkers zegenen.
De verschijning van Maria aan Ivan Dragicevic op 17 november in de Kathedraal van Wenen
zal via internet worden uitgezonden.
Volgens Ivan zal de Heilige Maagd Maria alle online kijkers die meebidden
en de verschijning volgen, zegenen alsof ze lichamelijk aanwezig zijn.
Ook de religieuze voorwerpen die u voor uw computer legt, zullen worden gezegend.
Honderdduizenden mensen van over de hele wereld zullen aan hun computer meebidden, wanneer Medjugorje ziener Ivan Dragicevic zijn verschijning zal krijgen op 17 november te Wenen, Oostenrijk.
Deze zal rechtstreeks worden uitgezonden via het internet in het Engels en het Spaans door MaryTV en in het Duits door Kathnet.
http://marytv.tv/
De uitzending zal beginnen om 16 uur.
De Rozenkrans zal gebeden worden vanaf ongeveer 17 uur. (plaatselijke tijd Wenen)
alvorens Maria aan Ivan zal verschijnen om 17.40 uur.
Toen Ivan, samen met Marija Pavlovic de laatste keer de Weense Kathedraal bezochten,
op 23 september 2010, waren er bij MaryTV 398.546 kijkers online.
Velen werden aangetrokken door de twee bijzondere kenmerken van de uitzending,
die voor de eerste maal naar boven kwamen toen MaryTV de verschijningen aan Ivan rechtstreeks uitzond tijdens zes opeenvolgende dagen in juli en augustus van 2010.
Ivan vertelde ons dat zij, die verbonden waren via het internet op dezelfde wijze
door Onze Lieve Vrouw werden gezegend, als zij die rondom hem ter plaatse mee knielden.
Deze ongewone genade zal opnieuw plaats vinden op donderdag 17 november aanstaande.
Een bijzonder gebeuren.
Medjugorje:
Op 17/11/2011 zal Onze Lieve Vrouw de rechtstreekse kijkers zegenen.
De verschijning van Maria aan Ivan Dragicevic op 17 november in de Kathedraal van Wenen
zal via internet worden uitgezonden.
Volgens Ivan zal de Heilige Maagd Maria alle online kijkers die meebidden
en de verschijning volgen, zegenen alsof ze lichamelijk aanwezig zijn.
Ook de religieuze voorwerpen die u voor uw computer legt, zullen worden gezegend.
Honderdduizenden mensen van over de hele wereld zullen aan hun computer meebidden, wanneer Medjugorje ziener Ivan Dragicevic zijn verschijning zal krijgen op 17 november te Wenen, Oostenrijk.
Deze zal rechtstreeks worden uitgezonden via het internet in het Engels en het Spaans door MaryTV en in het Duits door Kathnet.
http://marytv.tv/
De uitzending zal beginnen om 16 uur.
De Rozenkrans zal gebeden worden vanaf ongeveer 17 uur. (plaatselijke tijd Wenen)
alvorens Maria aan Ivan zal verschijnen om 17.40 uur.
Toen Ivan, samen met Marija Pavlovic de laatste keer de Weense Kathedraal bezochten,
op 23 september 2010, waren er bij MaryTV 398.546 kijkers online.
Velen werden aangetrokken door de twee bijzondere kenmerken van de uitzending,
die voor de eerste maal naar boven kwamen toen MaryTV de verschijningen aan Ivan rechtstreeks uitzond tijdens zes opeenvolgende dagen in juli en augustus van 2010.
Ivan vertelde ons dat zij, die verbonden waren via het internet op dezelfde wijze
door Onze Lieve Vrouw werden gezegend, als zij die rondom hem ter plaatse mee knielden.
Deze ongewone genade zal opnieuw plaats vinden op donderdag 17 november aanstaande.
-
Gast
Om dit te begrijpen moet je teruggaan in de jeugdjaren van WW.rolija schreef:Werewoef,
Ik begin werkelijk compassie te krijgen met uw obsessie voor Maria, hoe kun je nu zo geloven in een sprookjes figuur :?: Waarschijnlijk bij gebrek aan iets anders zeker :D
Hier een link, daar staan liedjes genoegd op.
Mvg,
Rolija
http://www.youtube.com/watch?v=mznQqTDy ... 40A6FD8CE0
http://www.youtube.com/watch?v=qv8oevh4 ... re=related
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Enne zijde gijlie nu al gaan kieken bij Thomas op dienne link van de Kul hierenboven .?? Het moet waarschijnlijk een proefstuk of zoiets zijn geweest .
Hedendaagser kan het niet . Hij heeft het zelfs over een voorpagina van playboy en Madonna . In elk geval bedankt voor de verschillende video-filmkes . Ik had echter toch iets meer verwacht . Zoiets in de stijl van de Andrew Sisters van in de jaren "" vietig " .
Wat Ria betreft . Ik had die vrouwe gaarne en ik dank dan ook Bocuse voor haar indertijdsgeplaatste weblink over Medjorge . Ik was die namelijk zoek geraakt , ziede .
mvg-werewoef
Hedendaagser kan het niet . Hij heeft het zelfs over een voorpagina van playboy en Madonna . In elk geval bedankt voor de verschillende video-filmkes . Ik had echter toch iets meer verwacht . Zoiets in de stijl van de Andrew Sisters van in de jaren "" vietig " .
Wat Ria betreft . Ik had die vrouwe gaarne en ik dank dan ook Bocuse voor haar indertijdsgeplaatste weblink over Medjorge . Ik was die namelijk zoek geraakt , ziede .
mvg-werewoef
AMEN en AUM
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Werewoef schreef: Ik was die namelijk zoek geraakt , ziede .
Niks is mij teveel om U van dienst te zijn: U vraagt U krijgt
http://www.jesus-is-savior.com/False%20 ... ugorje.htm
Mvg,
P.Siemons
Niks is mij teveel om U van dienst te zijn: U vraagt U krijgt
http://www.jesus-is-savior.com/False%20 ... ugorje.htm
Mvg,
P.Siemons
-
Klaartje - Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Even stilstaan bij de oorsprong en betekenis van het woord "Moeder Gods".....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moeder_van_alle_goden
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
-
Gast
Schitterende link.Klaartje schreef:Even stilstaan bij de oorsprong en betekenis van het woord "Moeder Gods".....
WW, dit jaar vieren we het 1580 -jarig bestaan van de Moeder Gods. ( Daarvoor was ze gewoon de moeder van Jezus )
Zeker om even bij stil te staan ( van eigenst ).
-
Ahoi, Klaartje, long time no see .
Hier is een linkje die ik jaren geleden hier al gezet had op een topic over de Heilige Maagd Maria .
Eb bij deze krijg je nog afbeeldingen ook nog .
- www.asia.si.edu/devi/index.htm
grotjes-werewoef
Hier is een linkje die ik jaren geleden hier al gezet had op een topic over de Heilige Maagd Maria .
Eb bij deze krijg je nog afbeeldingen ook nog .
- www.asia.si.edu/devi/index.htm
grotjes-werewoef
AMEN en AUM
-
Klaartje - Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
En zo is het maar weer duidelijk dat "Godheden" van alle tijden waren en zijn...... het is de mens ingegeven
en die adoratie neemt vaak héél grote proporties aan waarbij ieder weldenkend mens zich vragen over stelt
Idem met de zogenaamde "adel" en koningshuizen, die vaak een decadente levenswijze genieten; echt een héél raar fenomeen
Idem met de zogenaamde "adel" en koningshuizen, die vaak een decadente levenswijze genieten; echt een héél raar fenomeen
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
-
Klaartje hebt ge al gehoord van Theotokos, wat betekent - Godbarend .
Ziehier nog een mooie link daarover met prachtige fotootjes .
- www.nieuwsbronnen.com/tenbunderen/geschiedenisleer.html
mvg;werefoef
mvg;werefoef
AMEN en AUM
-
Gast
Zo zie je maar weer dat die Maria-verering een pure volksdevotie is, afkomstig uit vroegere religies. Is dus pure larie en leugens van de Roomse kerk.werewoef schreef:Klaartje hebt ge al gehoord van Theotokos, wat betekent - Godbarend .
mvg;werefoef
-
Als de devotie tot de H. Moeder van Christus toch maar een gewone volkse bedoening zou zijn ; waarom schrijven er professors dan werken over ?
Zie link :
-
- www.brigidmarlin.com/Pages/CatholicMyst ... ption.html
Werewoef
Zie link :
-
- www.brigidmarlin.com/Pages/CatholicMyst ... ption.html
Werewoef
Laatst gewijzigd door werewoef op 23 nov 2011, 20:22, 2 keer totaal gewijzigd.
AMEN en AUM
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Omdat het veel zegt over het gemiddelde intellectueel niveau van grote massa's.Zie Gustave le Bon La psychologie des foules .Als de devotie tot de H. Moeder van Christus toch maar een gewone volkse bedoening zou zijn ; waarom schrijven er professors dan werken over ?
Wie bewaakt de bewakers.
-
Gast
Als de Griekse, Egyptische en Romeinse goden nooit bestaan hebben, waarom zijn er dan meer boeken over geschreven dan over de Maria-devotie ?werewoef schreef:Als de devotie tot de H. Moeder van Christus toch maar een gewone volkse bedoening zou zijn ; waarom schrijven er professors dan werken over ?
Werewoef
-
Gast
werewoef schreef:Als de devotie tot de H. Moeder van Christus toch maar een gewone volkse bedoening zou zijn ; waarom schrijven er professors dan werken over ?
quote uit Positief Atheïsme.Want, zou het niet onwaarschijnlijk zijn dat zoveel verschillende volken en talen het mis konden hebben? Als veel verschillende, niet verwante talen onafhankelijk van elkaar woorden hebben uitgevonden voor ‘ziel’, is dat dan niet een goede reden om aan te nemen dat dit is omdat zoiets echt bestaat?
Ik denk van niet.