Geloven in de BIJBEL of de theorie van Darwin ?
-
Klaartje - Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Clausewitz schreef:De vis is het enige dier, dat blijft groeien na zijn dood.martien55 schreef:T komt door bepaalde genen. het zijn "T is extra groot" genen. Die hebben invloed op gevangen vis, hun auto, zoogdierlijke kenmerken, eigen lichamelijke kenmerken en hun fantasie.Ze kunnen het dus niet helpen... T is genetisch bepaald.
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
-
Klaartje - Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
rolija schreef:Ik leer hier nog alle dagen bij![]()
Heb ooit wel eens gelezen dat neus en oren ook blijven doorgroeien, maar dan in leven
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Daarom spreekt men van visserslatijn Klaartje.Hun vangst wordt bij het vertellen almaar groter.Klaartje schreef:Clausewitz schreef:De vis is het enige dier, dat blijft groeien na zijn dood.martien55 schreef:T komt door bepaalde genen. het zijn "T is extra groot" genen. Die hebben invloed op gevangen vis, hun auto, zoogdierlijke kenmerken, eigen lichamelijke kenmerken en hun fantasie.Ze kunnen het dus niet helpen... T is genetisch bepaald.![]()
![]()
![]()
Wie bewaakt de bewakers.
-
Gast
Olifantsziekte = elephantiasis, een afschuwelijke ziekte. Wat de liefde van God de Vader al niet vermag.
Boeddha had ook grote oorlellen. Men zegt dat dit een kenmerk is van grote geestelijkheid.
Had Jezus ook grote oorlellen?
Ik denk dat "the size" er idd. toe doet. Ik denk ook voor vrouwen net zo hoor. Alleen zeggen ze dat niet graag, om het mannelijk ego niet te kwetsen
Boeddha had ook grote oorlellen. Men zegt dat dit een kenmerk is van grote geestelijkheid.
Had Jezus ook grote oorlellen?
Ik denk dat "the size" er idd. toe doet. Ik denk ook voor vrouwen net zo hoor. Alleen zeggen ze dat niet graag, om het mannelijk ego niet te kwetsen
-
rolija - Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41
Ik ken veel Mensen, en sommige hun oren blijven maar groeien, zelfs na verschillende huwelijkenKlaartje schreef:rolija schreef:Ik leer hier nog alle dagen bij![]()
nooit te oud om te leren hé Rolija..... het leven blijft steeds voor verrassingen zorgen
![]()
Heb ooit wel eens gelezen dat neus en oren ook blijven doorgroeien, maar dan in leven![]()
![]()
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."
-
dhr.antoon - Lid geworden op: 24 mei 2007, 19:55
Talisman
ik klooi niet ik leg uit, als er afwijkende antwoorden komen dan moet ik even verspringen, farao Dloser is overigens een bekende farao, waar de eerste levenstekenen zichtbaar zijn van de bijbelse geschiedenis.
ik ben niet gek ik kijk de kat uit de boom, als er echt goede vragen komen en goede reacties dan ga ik erop in.
ik klooi niet ik leg uit, als er afwijkende antwoorden komen dan moet ik even verspringen, farao Dloser is overigens een bekende farao, waar de eerste levenstekenen zichtbaar zijn van de bijbelse geschiedenis.
ik ben niet gek ik kijk de kat uit de boom, als er echt goede vragen komen en goede reacties dan ga ik erop in.
-
Gast
Dat is dus al een veeg teken aan de wand.dhr.antoon schreef:
Antoon is niet gek, neen idd. gewoon omdat hij alleen wil reageren op datgene waar hij wil op reageren overeenkomstig zijn Bijbelboek aanpassingen. Hij is dus niet gek om zich voor schut te laten zetten met historische feiten zoals Talisman kwam aangeven.
Kijk Antoon voor mij is dat eenvoudig , ofwel weet je iets van de Egypthische geschiedenis en ben je niet bang om daar iets over te zeggen en verdraag je eventueel weerwerk. Ofwel ben je aan het gissen en vissen en zwijg je liever ipv verhaaltjes te verzinnen.
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Na zo een striemende blamage door Martien zou ik mij -als Antoon- terugtrekken in mijn tent en mijn hoofd bedekken met asse.Ik begrijp nog altijd niet, hoe normaal begaafde mensen obstinaat zulke baarlijke onzin blijven volhouden.Kan alleen worden verklaard door constante brainwashing in zijn sekte.talisman schreef:Martien, dit geeft BV even wat adempauze. De JG's werken in shiften.
Wie bewaakt de bewakers.
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
ge had hem eerst niet door he Klaartje ?Klaartje schreef:rolija schreef:Ik leer hier nog alle dagen bij![]()
nooit te oud om te leren hé Rolija..... het leven blijft steeds voor verrassingen zorgen
![]()
Heb ooit wel eens gelezen dat neus en oren ook blijven doorgroeien, maar dan in leven![]()
![]()
zeker geen amateur-visserkes in de familie ?
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
dhr.antoon schreef: ik ben niet gek ik kijk de kat uit de boom, als er echt goede vragen komen en goede reacties dan ga ik erop in.
Ben razendbenieuwd wat, voor U dan, "echt goeie vragen en goeie reacties" inhouden??
Mvg,
P.Siemons
Ben razendbenieuwd wat, voor U dan, "echt goeie vragen en goeie reacties" inhouden??
Mvg,
P.Siemons
-
Gast
En waar is volgens u Djozer " zichtbaar " in de Bijbel ?dhr.antoon schreef:Talisman
En zijn mijn postings niet goed genoeg om op te reageren, of zit je met een ei ?
-
Gast
Eén ei?talisman schreef: En zijn mijn postings niet goed genoeg om op te reageren, of zit je met een ei ?
-
dhr.antoon - Lid geworden op: 24 mei 2007, 19:55
\bron Wikipedia
donkerblauw is van mij toegevoegd
donkerrood is om te benadrukken
verdere leestekens dienen ook voor
sterke nadruk
mouseover de image of beter nog link de imagehierbij gezegt dat het ,maar een fractie is van wat ik uitgezocht heb
het verdere komt nog.
verder is dit ook een test om te zien of mijn schema zichtbaar is,
Laatst gewijzigd door dhr.antoon op 06 aug 2010, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.