Geloven in de BIJBEL of de theorie van Darwin ?

hier is plaats voor alle wereldreligies

Klaartje

06 aug 2010, 12:21

Reini schreef:
Klaartje schreef:
rolija schreef:Ik leer hier nog alle dagen bij :idea: :idea:
:lol: nooit te oud om te leren hé Rolija..... het leven blijft steeds voor verrassingen zorgen :lol:

Heb ooit wel eens gelezen dat neus en oren ook blijven doorgroeien, maar dan in leven 8) :idea: :wink:
ge had hem eerst niet door he Klaartje ?
zeker geen amateur-visserkes in de familie ? :)
Neeje Reini echt niet..... vertel vertel (geen amateur-visserkes in de familie) :)
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

Clausewitz

06 aug 2010, 12:46

dhr.antoon schreef:https://home.kpn.nl/dhr.augustinus/data ... Djoser.png\

bron Wikipedia
donkerblauw is van mij toegevoegd
donkerrood is om te benadrukken
verdere leestekens dienen ook voor
sterke nadruk
mouseover de image of beter nog link de imagehierbij gezegd dat het ,maar een fractie is van wat ik uitgezocht heb het verdere komt nog.
verder is dit ook een test om te zien of mijn schema zichtbaar is,
Je zou beter leren schrijven zonder bonkige taalfouten in plaats van hier wat te plakken wat overigens door Sennet niet is toegestaan.Ook niet voor sekteleden met pretentie. Het is hier een discussieforum.Ooit in Sakkara geweest Antoon ?. :lol:
Wie bewaakt de bewakers.

dhr.antoon

06 aug 2010, 12:53

Volgens mij kun je beter selectief zijn met qwoten
het scherm van de senioren pagina wordt gelijk vergroot, tenminste bij mij als het geen probleem is dan OK.
Ik meen echter dat het beter is door middel van linken om een vergroting te krijgen een vergroting op een andere pagina. waarna je weer terug kan naar de senioren site.
Gast

06 aug 2010, 12:59

dhr.antoon,
En nu vraag ik me nog steeds af wat Djoser en Inhotep te maken hebben met Jozef ( Yoesoef ) ???? Toch niet die hongersnood mag ik veronderstellen ? Tussen Djoser en Achnaton is dat nog meermaals voorgekomen hoor. Echt niks uitzonderlijk. En die sprinkhanenplaag ? Ook al een jaarlijks fenomeen. Om deze reden mogen sprinkhanen eten in tegenstelling tot de andere ' kruipende en vliegende insecten '. Is dat echt alles wat u als motivatie hebt ? Niks, nada dus.
Gast

06 aug 2010, 13:01

dhr.antoon schreef:Volgens mij kun je beter selectief zijn met qwoten
het scherm van de senioren pagina wordt gelijk vergroot, tenminste bij mij als het geen probleem is dan OK.
Ik meen echter dat het beter is door middel van linken om een vergroting te krijgen een vergroting op een andere pagina. waarna je weer terug kan naar de senioren site.
Houd u gewoon eens aan de regel man !!
Gast

06 aug 2010, 13:22

Kunnen we nu terug een gewoon scherm krijgen, Antoon? Anders is het net of ik een tennismatch moet volgen. Of wil je perce op die manier nadrukkelijk aanwezig zijn op het forum met plaksels? Dat is altijd goed om weten. Dan hoef ik dat topic niet meer te openen.

dhr.antoon

06 aug 2010, 13:43

ik werkte er al aan , even geduld, nog voor de thee is het oude scherm terug

overigens op de andere volgende pagina,s is het probleem al opgfelost

martien55

06 aug 2010, 13:53

dhr.antoon schreef: Ik meen echter dat het beter is door middel van linken om een vergroting te krijgen een vergroting op een andere pagina. waarna je weer terug kan naar de senioren site.
Ik heb die zin nou drie keer gelezen en begrijp em nog steeds niet. Ligt dat nou aan mn gebrek aan kennis of mn gebrek aan inzicht...

Maar ja, ik geloof dan ook in de evolutietheorie, he....
Evolution is a fact of life. Deal with it.

dhr.antoon

06 aug 2010, 14:07

Ik maak images van mijn data verwerking en zet die op mijn site
zo een image kan weleens groot uitvallen, te groot voor het seniorennet waardoor er een vertekendbeeld komt als er naar het adres wat ik geef gelinkt wordt
In eerste instantie geen probleem met mouseover is het te lezen, en als je linkt komt er een aparte pagina waarmee je door middel van de browser terugkan naar seniorennet.
het probleem doet zich voor als iemand de image gaat qwoten

in ieder geval maak ik nu alleen kleinere images,zodat het probleem uit de wereld is

martien55

06 aug 2010, 14:13

Waarom knip en plak je dan niet gewoon, zoals de rest van de wereld? MET in acht neming van de forumregels, wel te verstaan.
Evolution is a fact of life. Deal with it.

dhr.antoon

07 aug 2010, 09:58

Een aanvulling op de munten met de beeltenis van Josef
Ik wil alleen een markant punt eruithalen er wordt verwezen naar de 3de dynastie, al kan het zijdelings zijn, dat is dus de dynastie van farao Djoser ook wordt verwezen naar de 12de dynastie die behoorlijk wat matches heeft met Josef Mozes ea.
Volgens mij hebben de 2 dynastieën gelijktijdig geregeerd al heb ik daar te weinig bewijsmateriaal voor

Blijft het punt dat er toch rekening werd gehouden met de derde dynastie, natuurlijk zal er mijn inziens meer onderzoek nodig zijn om de claim naar de Dynastie zeker te stellen, toch blijft het frappant

http://www.memri.org/report/en/0/0/0/0/0/0/3663.htm
Gast

07 aug 2010, 10:31

dhr.antoon schreef:Een aanvulling op de munten met de beeltenis van Josef
Ik wil alleen een markant punt eruithalen er wordt verwezen naar de 3de dynastie, al kan het zijdelings zijn, dat is dus de dynastie van farao Djoser ook wordt verwezen naar de 12de dynastie die behoorlijk wat matches heeft met Josef Mozes ea.
Volgens mij hebben de 2 dynastieën gelijktijdig geregeerd al heb ik daar te weinig bewijsmateriaal voor

Blijft het punt dat er toch rekening werd gehouden met de derde dynastie, natuurlijk zal er mijn inziens meer onderzoek nodig zijn om de claim naar de Dynastie zeker te stellen, toch blijft het frappant

http://www.memri.org/report/en/0/0/0/0/0/0/3663.htm
dhr.antoon, dit is informatie die u al eerder hebt gegeven. Blijkbaar gaat u aan het feit voorbij dat deze onzin geplaatst is in een moslim-site. Duidelijk dat de JG's al even hopeloos als de moslims om krampachtig te willen aantonen dat Achnaton en Yoeya niet de bijbelse Mozes en Jozef zijn. En nog steeds geeft u geen link naar de Hyksos-stammen. U bent duidelijk aan het prutsen, m'n waarde.

dhr.antoon

07 aug 2010, 10:55

dat ik het de tweede keer geef excuus, ik heb veel aan mijn hoofd,
maar jij wil moslim sites over een kam scheren, dat is jouw fout of probleem niet de mijne, ik hou mij aan data die keer op keer mijn theorie ondersteunen, al komt het uit de story, dat maakt niet uit het gaat om de info.
Gast

07 aug 2010, 11:04

dhr.antoon schreef:dat ik het de tweede keer geef excuus, ik heb veel aan mijn hoofd,
maar jij wil moslim sites over een kam scheren, dat is jouw fout of probleem niet de mijne, ik hou mij aan data die keer op keer mijn theorie ondersteunen, al komt het uit de story, dat maakt niet uit het gaat om de info.
En wat staat daar dan wat uw theorie kan ondersteunen ? Wat staat daar eigenlijk wat enigzins wetenschappelijk kan worden verdedigd ? Haal jij je informatie maar verder uit de Story of de bijbel ( als er al enig verschil zou zijn ), ik steek mijn tijd niet verder in uw nonsens. Als u niks te vertellen hebt over Yoeya en zij genealogie omdat je zelfs daarover niks weet, lees dan maar verder uw Story. :evil:

dhr.antoon

07 aug 2010, 11:19

Je denkt toch werkelijk niet dat de geleerde en zijn medewerkers die dat onderzoeken dit uit hun duim zuigen,
toegegeven ik ben het ook niet helemaal eens met de moslim leer, maar ik ga niet generaliseren, ik onderzoek het met een neutrale geest.
en natuurlijk haalt hij het voorbeeld in de koran aan net als wij de bijbel aanhalen, gek he, dan moet je het ook gek vinden dat evolutionisten Darwin aanhalen, ook moet je het dan gek vinden dat atheisten hun favoriete schrijvers aanhalen