Talisman schreef:Dat Markus zijn werkelijke naam Johannes zou zijn is nonsens. Zoek je kennis maar beter uit een andere hoek
Jij zegt tegen mij: "Met welk recht spreek je dan". Maar wat mij opvalt is dat je dus zegt dat dit nonsens is en dat zou best kunnen, maar jij onderbouwt niets. Je legt een kwalificatie neer van "nonsens". En dan zeg je : 'zoek je kennis beter uit een andere hoek"> Terwijl je noch aangeeft in welke hoek ik het moet zoeken noch geef je aan dat er sprake is van een hoek die niet zou kloppen.
Dan schep je nogal over jezelf op en dat zou ik moeten checken bij andere leden, maar ik heb al je oude berichten gelezen en man man wat maak jij veel ruzie met andere leden. Dus misschien toch wat meer aan reflectie doen.
Je staat niet achter het kleutergedrag van die man die zo raar met de foto van mijn dochter omgaat, maar ik heb de indruk dat jullie wel erg met elkaar koketteren of samenspannen, maar ik hoop dat ik het mis heb.
Ik begrijp niet dat moderatoren hier niets mee doen.
Zo ook jouw opmerkingen over mij dat ik sympathisant van IS zou zijn. Rare uitspraken die bij geen enkel forumlid respect afdwingen heb ik inmiddels begrepen.
Linken geven zijn geen basis voor een gesprek vind ik. Je maakt je er te makkelijk van af.
En zo leer ik jouw mening of visie niet kennen of doorgronden. Dat werkt toch niet via schrijvers van boeken of linken?
Heb je geen eigen mening? [/quote]