Beveiliging in een oogopslag niet in orde te krijgen

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

Toby

05 aug 2018, 21:22

In de optie "Beveiliging In Een Oogopslag" bij een desktop met Windows 10, word ik al een tijd geconfronteerd met twee zwart/gele uitroeptekens als melding dat er wel iets aan de hand is (zie afbeelding ter info).

Als ik de instructies opvolg die Microsoft mij oplegt, eindigt de bewerking steevast met de melding dat er een fout gebeurd is en de oorzaak wel bij Microsft ligt. Er wordt verzocht te herbeginnen maar dat spelletje blijft duren tot in de eeuwigheid.

Kan er iemand helpen om die meldingen kwijt te spelen aub .
Afbeelding
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

sacho

06 aug 2018, 08:54

Microsoft wil inspraak op uw comp.
Klik op sluiten, dat tweede zie ik niet compleet.

Afbeelding

Toby

06 aug 2018, 21:32

@Sacho : bedankt hoor.

Ik heb eens dezelfde problemen voorgehad bij een laptop met eveneens Windows 10. Dan verliep die procedure nagenoeg zonder problemen en met als gevolg dat ik telkens een paswoord moest ingeveen om op te starten.

Op zich nu niet direct een ramp, maar toch vervelend. Gelukkig kon ik dan na wat gegoogled te hebben, het zaakje opnieuw aanpassen en opstarten zonder paswoord.
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !