VERKENNER - Map Downloads verdwenen
-
FLAMINGOGENT - Lid geworden op: 09 apr 2006, 11:31
Besten,
Door een fout van mijnentwege heb ik de bestaande map "Downloads" in de verkenner verwijderd i.p.v. de inhoud ervan.
De map staat nog vermeld in de lijst - zie bijlage - maar is niet meer bereikbaar - zie bijlage van schermpje -.
Graag een tip hoe ik die map "Downloads" terug in werking kan brengen.
Wanneer ik een download doe, dan wordt deze opgeslagen in "Documenten".
Flamingo

Door een fout van mijnentwege heb ik de bestaande map "Downloads" in de verkenner verwijderd i.p.v. de inhoud ervan.
De map staat nog vermeld in de lijst - zie bijlage - maar is niet meer bereikbaar - zie bijlage van schermpje -.
Graag een tip hoe ik die map "Downloads" terug in werking kan brengen.
Wanneer ik een download doe, dan wordt deze opgeslagen in "Documenten".
Flamingo

W 10 - 64 bits -Moederbord Gigabyte GA-P55-USB3 ATX - Processor Intel Dual Core i5 - Grafische kaart Asus ENGT220/DI/1GD3 - Firewire Belkin F5U502EA - HDD Western Digtal 320 en 500 Gb - Mozilla Firefox en Thunderbird - Beveiliging AVAST
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Terug zetten vanuit de Prullenbak. Dat moet normaal voldoende zijn.FLAMINGOGENT schreef:Graag een tip hoe ik die map "Downloads" terug in werking kan brengen.
Indien niet, rechts klikken op Downloaden (onder Deze PC) -> Eigenschappen -> Locatie -> hier de juiste locatie opgeven.
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Vermoedelijk heb je de echte map downloads gewist.
Dus de map opnieuw maken onder:
C:\Users\FLAMINGO
of
C:\Gebruikers\FLAMINGO
"Downloads" die ge ziet in uw knipsel is een link naar die verwijderde map.
Dus de map opnieuw maken onder:
C:\Users\FLAMINGO
of
C:\Gebruikers\FLAMINGO
"Downloads" die ge ziet in uw knipsel is een link naar die verwijderde map.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
FLAMINGOGENT - Lid geworden op: 09 apr 2006, 11:31
Besten,
Hovel : was mijn 1ste zoektocht, maar niets gevonden in de Prullenbak.
janneke dust2 : GELUKT. - TERUGGEPLAATST - en wanneer ik iets download dan verschijnt dit in Downloads en niet meer in Documents.
DANK
Flamingo

Hovel : was mijn 1ste zoektocht, maar niets gevonden in de Prullenbak.
janneke dust2 : GELUKT. - TERUGGEPLAATST - en wanneer ik iets download dan verschijnt dit in Downloads en niet meer in Documents.
DANK
Flamingo
W 10 - 64 bits -Moederbord Gigabyte GA-P55-USB3 ATX - Processor Intel Dual Core i5 - Grafische kaart Asus ENGT220/DI/1GD3 - Firewire Belkin F5U502EA - HDD Western Digtal 320 en 500 Gb - Mozilla Firefox en Thunderbird - Beveiliging AVAST