Hoe een back-up van thunderbird naar dropbox
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
vast,
op onderstaande link staat een beschrijving maar in een miserabele vertaling.
http://gezondachter.com/article/hoe-je- ... et-dropbox
Sony
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
wd - Lid geworden op: 14 aug 2002, 14:20
Hallo
Ik zou wel eens willen weten waarom al mijn post van een tiental dagen geleden hier plotseling verdwenen is het ging over backups maken van Thunderbird.
Trouwens ik ben al een hele tijd aan het zoeken hier en alles wat ik dit jaar geschreven heb is weg.
Als men wil dat ik niets schrijf laat het gewoon weten, maar zoals ik gelezen heb deze namiddag dat men de oude berichten verwijderd heeft, dan zijn berichten van een tiental dagen niet oud .
Dus graag zou ik hierover wel een antwoordje terug willen hebben waarom ze verwijderd zijn ,het kan zijn dat ze niet goed zijn of voor sommigen te goed?
Als men wil dat ik niets meer van berichten schrijf laat het weten.Maar zo gewoon alles na 10 dagen verwijderen is dan spijtig dat ik daar al mijn tijd in heb gestoken.
Groeten
Ik zou wel eens willen weten waarom al mijn post van een tiental dagen geleden hier plotseling verdwenen is het ging over backups maken van Thunderbird.
Trouwens ik ben al een hele tijd aan het zoeken hier en alles wat ik dit jaar geschreven heb is weg.
Als men wil dat ik niets schrijf laat het gewoon weten, maar zoals ik gelezen heb deze namiddag dat men de oude berichten verwijderd heeft, dan zijn berichten van een tiental dagen niet oud .
Dus graag zou ik hierover wel een antwoordje terug willen hebben waarom ze verwijderd zijn ,het kan zijn dat ze niet goed zijn of voor sommigen te goed?
Als men wil dat ik niets meer van berichten schrijf laat het weten.Maar zo gewoon alles na 10 dagen verwijderen is dan spijtig dat ik daar al mijn tijd in heb gestoken.
Groeten
De dwarsliggers laten de treinen rechtdoor rijden.
-
wd - Lid geworden op: 14 aug 2002, 14:20
Hallo
Ik wil de Moderator hartelijk bedanken die al mijn berichten verwijdert heeft
en zelfs de moeite niet doet om mij een antwoordje te sturen
op mijn vraag hierboven waarom die berichten verwijdert zijn.
Dat ik dit ook nu nog moet meemaken hier in dit Forum wil zo veel zeggen
blijf hier weg.Gezien mijn beperking was dit een tijd verdrijf.
Zo aan iedereen in het Forum groeten, ben er van overtuigd dat alles wat ik hier enige
dagen geleden geschreven heb met tekst en uitleg toch enige Forum leden zal nuttig geweest
zijn maar het is mij een raadsel waarom dit juist allemaal moest verdwijnen.En niemand was verplicht om
het gene ik schreef te gebruiken het waren maar tips.
Zo aan iedereen in het Forum groeten, ben er van overtuigd dat alles wat ik hier enige
dagen geleden geschreven heb met tekst en uitleg toch enige Forum leden zal nuttig geweest
zijn maar het is mij een raadsel waarom dit juist allemaal moest verdwijnen.En niemand was verplicht om
De dwarsliggers laten de treinen rechtdoor rijden.
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
@Sony,Sony schreef:vast,
Sony
Als nieuwe TB gebruiker interesseert mij wel wat "vast" vraagt.
Maar... ik zie het volgende :
-"vast" spreekt over --> backup
-jij over dropbox en synchroniseren
Is het niet zo dat bij synchroniseren de beide plaatsen ttz je mailprogramma en dropbox gelijk aan mekaar zijn ?
Dat indien je een bericht
-verwijdert uit je postvak in
-het vervolgens ook verwijdert uit je prullenbak
-en je zo nu en dan je mappen comprimeert, wat TB geregeld vraagt
dat je dat mailtje dan nooit meer kan lezen ? Want 't is ook weg bij "dropbox"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Herlezen zou wel kunnen in een backup. Of .. definieer ik beide werkwijzen (ttz dropbox versus backup) verkeerd ?
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Er loopt toch precies weer wat mank op dit forum.wd schreef:Hallo
Zoeken op berichten van "wd" geeft geen enkel resultaat ondanks dat er hier al 2 berichten van "wd" in deze topic staan.
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
@ Sony,Sony schreef:vast,
Sony
Heb toen de 21 of 22e januari die link geopend ; maar ben vrij snel (letterlijk en figuurlijk) gaan lopen.
Omwille van de schabouwelijke vertaling. En ook wegens te druk bezet. :oops:
Het onderwerp stond als "hangend" genoteerd in mijn agenda. En zondagavond de 3e februari een een nieuwe poging gewaagd. Weer opgegeven voor dat ik halverwege was. En Seniorennet ter hulp geroepen.
Nu wijs je mij terug naar de link. De cirkel is rond.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag 4 februari , toch nog maar eens heropend.
En ben ik tot de vaststelling gekomen, na een nieuwe poging tot lezen, en als ik het tenminste begrepen heb dat -->
- deze link het alleen maar heeft over je mails van TB naar een ander toestel over te brengen / op te slaan / te backuppen.
- en mijn grootste scherm qua afmetingen is mijn laptop.
- en dat scherm vind ik al behoorlijk klein, als je dingen wil of MOET opzoeken.
- dus van andere hardware met nog kleinere schermen gebruik maken --> niet goed (voor mij toch)
Einde van deze link voor mij. Toch bedankt Sony.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Onder het grootst mogelijk voorbehoud zet ik hier voor ons 5 (4 anderen en mezelf) deze link.
Of hij bruikbaar is : bekijk het maar eens ; leesbaar is hij alleszins
http://ideeenboxprodas.weebly.com/uploa ... box_hm.pdf (klik)
Let op ; is al bijna 10 jaar oud ; te zien aan de eerste lijntjes waar men spreekt over (slechts) 2 Mb
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zelf begin ik er niet aan ; reden : te kleine schermen (zie hoger)
Ik houd het bij mijn courante BU's, die ik dan op mijn laptop kan bekijken / uitpluizen.
Sony, vast, en WD : (misschien) succes met de link die ik aanhaal.
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.