Tekst onleesbaar
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Hellokes iedereen, heeft er iemand een oplossing voor volgend probleem?

Dit is de tekst die ik als uitleg bekom, noteer dat een gedeelte ervan niet of zeker heel moeilijk leesbaar is.
Groetjes
Danny

Dit is de tekst die ik als uitleg bekom, noteer dat een gedeelte ervan niet of zeker heel moeilijk leesbaar is.
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Hey Sony, bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.
Het is inderdaad na het aanmaken van een account op Polarsteps, een site waarmede je de reis van iemand kan volgen (familie is onderweg naar Vlad Roemenië), de bedoeling was daar instructies te vinden.
Groetjes
Danny
Het is inderdaad na het aanmaken van een account op Polarsteps, een site waarmede je de reis van iemand kan volgen (familie is onderweg naar Vlad Roemenië), de bedoeling was daar instructies te vinden.
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Danny
zijn bij Polartseps>
Lees zelf eens de uitleg (Engelstalig) op onderstaande link:
https://support.polarsteps.com/category ... ur-friends
Sony
Voor zover ik het begrijp moet er een trip uitgestippeld(familie is onderweg naar Vlad Roemenië
zijn bij Polartseps>
Lees zelf eens de uitleg (Engelstalig) op onderstaande link:
https://support.polarsteps.com/category ... ur-friends
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
Sony, bedankt voor de link, intussen is het ons gelukt (er zijn meerdere volgers) dat apje aan de praat te krijgen, men kan dus heel goed de verplaatsingen volgen.
Ik zal toch die link eens gaan uitpluizen, misschien zit daar iets bruikbaars in.
In ieder geval, bedankt voor de steun, en groetjes.
Danny
Ik zal toch die link eens gaan uitpluizen, misschien zit daar iets bruikbaars in.
In ieder geval, bedankt voor de steun, en groetjes.
Danny