Ccleaner uitschakelen-

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

geo

21 okt 2019, 18:53

Hallo
Zowat 6 maand geleden heb ik Ccleaner aangekocht om op mijn windows 7 te plaatsen,zolang geen probleem.

Nu is mijn pc overgezet naar Windows 10, en sedertdien krijg ik bij iedere opstart de vervelende melding
""Wilt U toestaan dat deze App wijzigingen aan uw apparaat aan brengt" , ik krijg die melding nergens uitgeschakeld, op internet is deze melding genoeg terug te vinden, maar geen enkele oplossing voor het probleem, blijkbaar is dit een bug.

Ccleaner compleet uitschakelen kan ook de bedoeling niet zijn,waarom koop je hem dan.
maar die vervelende melding bij iedere opstart wil ik er af.
Iemand een tip hoe het wel kan,maar dan wel met een nog normale werking zoals het steeds is geweest;
geo
Windows 10- 64bit /8gb Ram / Intel core i5-3550/Intel HD Graphics/ HD1tb/Externe 1tb / /Explorer 11.0.26/Firefox7.0/ Microsoft edge/google chrome/Thunderbird 60.9.1/Apache Open Office4.1.3./Cclaener 5.63.74/Adwclean/Malwarebytes 2.2.1.10 Telenet

hovel

22 okt 2019, 12:17

Je kan de weergave van dit bericht hier aanpassen:

Start->Systeem->Configuratiescherm->Beveiliging en onderhoud->Instellingen voor gebruikersaccountbeheer wijzigen.

Dit geld voor alle toepassingen/apps niet alleen voor Ccleaner. De vraag is of je dat wel wil?

Afbeelding

Sony

22 okt 2019, 14:31

geo
Ccleaner compleet uitschakelen kan ook de bedoeling niet zijn
Toch uit de opstart van Windows halen en de monitoring uitschakelen.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

geo

22 okt 2019, 20:41

Hovel
Mijn gebruikersaccount veiligheid staat al op èèn na laatste , volledig uitschakelen is al helemaal uit den boze.

Sony
Cleaner helemaal uitschakelen is ook niet mijn bedoeling,temeer dat ik de Pro versie er van heb aangekocht.
De bedoeling is dat het vervelende scherm verschijnt bij iedere opstart " sta je toe dat deze app wijzigingen
aan brengt aan uw computer" verschijnt en je iedere keer weer moet wegklikken om verder te kunnen.

Intussen heb ik de oplossing zelf gevonden en dit is de volgende,alles uit te voeren in Cleaner zelf:
1-Open Cleaner>>>Extra>>opstarten>>in windows tab>>Ccleaner monitoring >>>>uitschakelen.
2-in Tab geplande taken>>Ccleaner Skip UAC uitschakelen.
3-in Tab geplande taken >>ccleaner Smart Cleaning uitschakelen.

Dat is het en de vervelende vraag bij opstart blijft weg, Cleaner kan ik nu normaal starten net als vroeger.
Nota: direct na de uitschakelingen vraagt die om een update te doen (betaalde versie) zou ik niet doen want
de kans is groot dat het gedoe weer van vooraf aan begint
Sorry voor het late antwoord , maar was de ganse dag niet thuis.
Alvast bedankt voor het meedenken,voor mij is het probleem opgelost.
geo
Windows 10- 64bit /8gb Ram / Intel core i5-3550/Intel HD Graphics/ HD1tb/Externe 1tb / /Explorer 11.0.26/Firefox7.0/ Microsoft edge/google chrome/Thunderbird 60.9.1/Apache Open Office4.1.3./Cclaener 5.63.74/Adwclean/Malwarebytes 2.2.1.10 Telenet