Van oud Microsoft naar nieuw.-
-
ouderloos - Lid geworden op: 22 apr 2007, 01:21
Heb nu Microsoft Home/student 2007,wil een nieuwe Pc (desktop)aankopen en Microsoft Home/student 2019 aanschaffen.Is er een probleem,en hoe dat op een eenvoudige manier op te lossen?
Is het mogelijk een primair mail-adres,als een secundair mail-adres gebruiken(b.v.b.gmail)om dat tot een goed einde te brengen?
Hou nog even een desktop om HD-filmen/bewerkingen uit te voeren.
Kan op de oude Pc,geen dvd,audio en filmen bekijken sinds kort.Ook foto bewerking laat het afweten.
Alvast bedankt,want het zou een mooi 70ste verjaardag zijn mocht het lukken.
Groeten vanwege ouderloos.....
Is het mogelijk een primair mail-adres,als een secundair mail-adres gebruiken(b.v.b.gmail)om dat tot een goed einde te brengen?
Hou nog even een desktop om HD-filmen/bewerkingen uit te voeren.
Kan op de oude Pc,geen dvd,audio en filmen bekijken sinds kort.Ook foto bewerking laat het afweten.
Alvast bedankt,want het zou een mooi 70ste verjaardag zijn mocht het lukken.
Wat je doet,doet je goed!
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Er is geen probleem dus ook niets op te lossen. Je kan Microsoft Home & student 2019 gewoon aanschaffen daar waar je je nieuwe PC koopt, of gelijk welke grote elektro zaak of online of ...
Wat bedoel je hiermee?
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Kijk eens naar de prijs op deze site. De professional versie is zelfs goedkoper dan de student versie.
https://www.gamekeydiscounter.nl/pc/sof ... -2019.html
Ik heb enkele jaren geleden ook een goedkope versie gekocht op een andere site (die niet meer bestaat) deze versie werkt nog altijd zonder problemen.
Ik heb de professional versie gekocht omdat daar ook de office outlook versie in zit, dit is het beste mailprogramma dat ik ken.
https://www.gamekeydiscounter.nl/pc/sof ... -2019.html
Ik heb enkele jaren geleden ook een goedkope versie gekocht op een andere site (die niet meer bestaat) deze versie werkt nog altijd zonder problemen.
Ik heb de professional versie gekocht omdat daar ook de office outlook versie in zit, dit is het beste mailprogramma dat ik ken.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
ouderloos - Lid geworden op: 22 apr 2007, 01:21
Beste mensen,
terug na defect grafische kaart.Morgen komt iemand om alle toestellen met elkaar te verbinden.
Bijna twee jaar geleden overgestapt van Telenet naar Scarlet.Wegens onenigheid met doorgestoken kabel tijdens wegenis werken.
Er werd toen een e-mail adres van Telenet als starter geplaatst.
Nu bijna twee jaar geleden is de termijn van Telenet afgelopen,maar om mijn Microsoft account aan te passen aan een Gmail werd steeds tegengehouden door dat Telenet mail adres.
Zowel het mail adres als wachtwoord werd nooit aanvaard.
Ook kwam steeds de melding dat mijn account veroudert was.
Alvast bedankt voor de nodige hulp,hopelijk vanaf morgen een nieuwe start.
terug na defect grafische kaart.Morgen komt iemand om alle toestellen met elkaar te verbinden.
Bijna twee jaar geleden overgestapt van Telenet naar Scarlet.Wegens onenigheid met doorgestoken kabel tijdens wegenis werken.
Er werd toen een e-mail adres van Telenet als starter geplaatst.
Nu bijna twee jaar geleden is de termijn van Telenet afgelopen,maar om mijn Microsoft account aan te passen aan een Gmail werd steeds tegengehouden door dat Telenet mail adres.
Zowel het mail adres als wachtwoord werd nooit aanvaard.
Ook kwam steeds de melding dat mijn account veroudert was.
Alvast bedankt voor de nodige hulp,hopelijk vanaf morgen een nieuwe start.
Wat je doet,doet je goed!