Programma knippen en aantekenen
-
*Joy*

Beste...
Dit nog nooit gebruikt .
Bijgeknipt maar dan hé ....?
Zie nergens opslaan of ...
Kan iemand mij raad geven?
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

Je knipsel komt op 't klembord daarna
naar dat disketje gaan om op te slaan
Opslaan kan ook via (Ctrl+S)
bewaar als PNG
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
franç - Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34
*Joy* ,
Naast het programma Knippen en aantekenen, dat nog niet zo lang in Windows is opgenomen, bestaat ook (en al veel langer) het Knipprogramma, maar dat weet je wellicht al. Het knipprogramma vind je via: Start - Accessoires - Knipprogramma (in het dan verschijnende venster op Nieuw klikken). Welke van de twee programma's je gebruikt, hangt van je eigen voorkeur af. Het kan handig zijn om 1 van die twee programma's onderaan in de taakbalk te plaatsen.
Naast het programma Knippen en aantekenen, dat nog niet zo lang in Windows is opgenomen, bestaat ook (en al veel langer) het Knipprogramma, maar dat weet je wellicht al. Het knipprogramma vind je via: Start - Accessoires - Knipprogramma (in het dan verschijnende venster op Nieuw klikken). Welke van de twee programma's je gebruikt, hangt van je eigen voorkeur af. Het kan handig zijn om 1 van die twee programma's onderaan in de taakbalk te plaatsen.
-
*Joy*
Jaja franç , die heb ik hoor ..franç schreef: ↑03 mar 2020, 11:09*Joy* ,
Maar wie mij kent wil ik alles eens uitproberen hé..
Het is er nog niet van gekomen door tijdsgebrek.
Alvast bedankt voor je reactie,
-
*Joy*
E.T.
Het is mij gelukt ....dank je wel !!
Sony,
Ook via MS Paint is het gelukt.
Maar het was eerder de eerste methode, waar ik nogal curieus in was .
Dank je wel allemaal,
Terug iets bijgeleerd.
Het is mij gelukt ....dank je wel !!
Sony,
Ook via MS Paint is het gelukt.
Maar het was eerder de eerste methode, waar ik nogal curieus in was .
Dank je wel allemaal,
Terug iets bijgeleerd.

SeniorenNet