Onderdelenupdate naar w10 versie 2004
-
Livia07 - Lid geworden op: 09 nov 2010, 13:48
Hallo
Een paar weken geleden heb ik de "onderdelenupdate naar w10 versie 2004" uitgevoerd ( die vrij lang duurde ) maar met het gevolg dat windows live mail niet meer werkte.
Na lang zoeken en twijfelen heb ik de onderdelenupdate verwijderd door een vroeger herstelpunt toe te passen in de hoop dat windows live mail terug zou werken. Maar tevergeefs.
Met behulp van jullie ( vooral mr. Verhaegen ) heb ik dan Thunderbird geinstalleerd. Ondertussen werkt alle prima.
Maar natuurlijk is nu de beruchte onderdelenupdate niet geinstalleerd.
Hij staat nog altijd vermeld bij de uit te voeren updates.
Mijn vraag is nu wat ik nu moet doen: toch installeren met risico dat er terug iets misloopt of de onderdelenupdate gewoon negeren.
Dank
Een paar weken geleden heb ik de "onderdelenupdate naar w10 versie 2004" uitgevoerd ( die vrij lang duurde ) maar met het gevolg dat windows live mail niet meer werkte.
Na lang zoeken en twijfelen heb ik de onderdelenupdate verwijderd door een vroeger herstelpunt toe te passen in de hoop dat windows live mail terug zou werken. Maar tevergeefs.
Met behulp van jullie ( vooral mr. Verhaegen ) heb ik dan Thunderbird geinstalleerd. Ondertussen werkt alle prima.
Maar natuurlijk is nu de beruchte onderdelenupdate niet geinstalleerd.
Hij staat nog altijd vermeld bij de uit te voeren updates.
Mijn vraag is nu wat ik nu moet doen: toch installeren met risico dat er terug iets misloopt of de onderdelenupdate gewoon negeren.
Dank
Grafiek is pas kunst
-
verhaegen - Support SeniorenNet
er zal normaal niets meer mislopen nu hoor
je mag die gerust doen
het kan inderdaad soms héél véél tijd in beslag nemen , en soms niet
de vlugste die ik al gedaan heb is 1,5 uur
de traagste van s'morgens tot 11 uur s'avonds
gewoon als die bezig is zien dat de stroom insteekt , zijn verluchtingen ruimte hebben , en dan geduld hebben
je mag die gerust doen
het kan inderdaad soms héél véél tijd in beslag nemen , en soms niet
de vlugste die ik al gedaan heb is 1,5 uur
de traagste van s'morgens tot 11 uur s'avonds
gewoon als die bezig is zien dat de stroom insteekt , zijn verluchtingen ruimte hebben , en dan geduld hebben