Open office
-
Ferna - Lid geworden op: 15 aug 2004, 12:24
Zal toch voor Microsoft office 2019 moeten kiezen, want bij open office en Libreoffice werkt axcrypt niet, en dat gebruik ik dikwijls.
Ik zal mij der een dezer dagen eens goed voor zetten, om die 2019 versie op mijn laptop te krijgen.
Vriendelijke groet,
Ferna
Ik zal mij der een dezer dagen eens goed voor zetten, om die 2019 versie op mijn laptop te krijgen.
Vriendelijke groet,
Ferna
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Ja,E.T. schreef: ↑04 sep 2020, 17:56O.K.benq schreef: ↑04 sep 2020, 14:58De reden dat ik zeg dat je office 2010 niet mag verwijderen is als er iets mis gaat met de installatie, loopt vast of iets dergelijks en je kan niet verder dan kan je hulp vragen via chat bij Microsoft, ze nemen dan uw pc over en dan zien ze dat je reeds een officieel office pakket 2010 heeft.
Als die installatie goed verlopen is mag die dan wel weg?
en hier het bewijs dat Office 2019 geïnstalleerd is.

genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Ambi* - Lid geworden op: 27 dec 2008, 00:54
@ Ferna,benq schreef: ↑03 sep 2020, 08:23Met die aanbieding is niets mis mee, heb dit verleden jaar ook aangekocht maar bij licentiepromo.be
Waarom is dit zo goedkoop, deze kopen stocks op van niet gebruikte licenties van bedrijven, staat trouwens op hun website.
En je kan betalen met bankcontact.
Knip ...
Toch zou ik maar twee keer nadenken vooraleer je ingaat op die "goedkope" aanbiedingen, want ..... dan begeef je je zowat in de "Grijze" zone van de verkoop.
Deze websites zijn meestal bedrijven die licenties opkopen en verkopen.
Meestal handelt het zich hier over "bedrijfslicenties" en die mogen niet doorverkocht worden aan privé personen.
De key's zijn dan wel "legaal" maar het gebruik door privé gebruikers is dat dan ook "legaal" als je weet dat ze niet mogen doorverkocht worden?
Je ziet een "grijze" zone hé?
Als ze dan al geïnstalleerd worden, goed werken dan mag je je al blij zijn maar niet verschieten dat na een grote update van je Windows 10 de licentie niet meer blijkt te werken. Microsoft heeft namelijk software die deze licenties onbruikbaar maken en dus niet meer werken!
Het kan een jaar goed gaan of nog langer, niemand die het op voorhand kan zeggen.
Welke software?:
Bijvoorbeeld de Windows update Windows Genuine Advantage (WGA) KB971033 voor het OS Windows 7 weliswaar.
Denk ook aan de vroegere Windows update "Microsoft Office File Validation Add-in" (KB 2501584) die controleerde of Microsoft Office 2007 "legaal" was!!!
Hetzelfde voor de Windows update "Microsoft Office File Validation Add-in (KB 2553065 en ook KB2413186) deze controleerden de Microsoft Office 2010.
Aan alles is er een mouw te passen maar dan moet ik je toch ten zeerste afraden om gebruik te gaan maken (of te laten maken) van progjes zoals "KMSpico" of "KMSAuto" activators";
Deze worden gebruikt om bepaalde betalende software illegaal gratis te activeren en te gebruiken.
Een verwittigd .....
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Als ze dan al geïnstalleerd worden, goed werken dan mag je je al blij zijn maar niet verschieten dat na een grote update van je Windows 10 de licentie niet meer blijkt te werken. Microsoft heeft namelijk software die deze licenties onbruikbaar maken en dus niet meer werken!
Het kan een jaar goed gaan of nog langer, niemand die het op voorhand kan zeggen.
Er is niks mis met deze licentie's en ze blijven werken ook na een update .
Er is niks mis met deze licentie's en ze blijven werken ook na een update .
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Beste Ambi,
Ik wilde er eerst niet op antwoorden maar ga dit toch doen.
U heeft gelijk en ongelijk, maar dit had ik ook al uitgelegd.
De activatie sleutels worden inderdaad opgekocht, dit had ik ook al gezegd en staat trouwens op hun website maar ze zijn legaal.
Hoe komt het dat men deze kan opkopen, de firma’s of bedrijven kopen een licentie voor meerdere pc vb: 10 maar ze hebben maar 6 pc dus de sleutel kan nog 4 keer geactiveerd worden, deze 4 worden opgekocht.
Ongelijk heb je omdat je via de officiële site van Microsoft Office 2019 binnenhaalt, je moet eerst de activatie code invullen dan word deze gecontroleerd en als er iets mis mee is kan je Office niet downloaden en als je na controle Office 2019 kan downloaden dan blijft deze werken ook al krijg je updates van W10.
Ik heb 1 desktop W7 en 3 laptops W10 allemaal werkend met legale software 2 met Office 2019, 1 met Office 2016 en mijn oude desktop met W7 Office 2010.
Mijn desktop met W7 kan ik niet upgraden naar W10 omdat de grafische kaart dit niet aankan, krijg vervormd beeld.
De laptop met Office 2016 daar stond eerst W7 op die ik nadien upgrade naar W10, dus volgens uw uitleg zou dan Office 2016 niet meer werken, wel beste vriend Office 2016 werkt nog perfect na de upgrade van W10 en zelfs nu nog na de 2 grote updates, dus wat U verteld is fake news.
Nog een bewijs dat het blijft werken, ik heb Bitdefender Total security
Voor 5 apparaten kost dit per jaar 45 euro
Aangezien ik 4 pc en 2 smartphones heb moet ik een licentie van 10 apparaten kopen kost 50 euro, ik heb 4 licenties ongebruikt, die heb ik doorverkocht aan vrienden voor 5 euro per jaar, deze weken op verschillende adressen met verschillend IP adres, deze werken al jaren.
Ik doe profijt en zij ook.
Gelijk heb je als je Office of andere software download via torent sits of news groupen ( maar dat had ik ook al gemeld ) personen die software download via deze sites zitten in dat wereldje en weten precies wat ze moeten doen om deze werkende te houden, komt er een update worden zij verwittigd via het forum of ze houden het zelf in het oog en gaan dan terug via de torent site of news group de update downloaden en dan werkt alles terug normaal.
Verder ga ik hier niet meer over verder discussiëren, iedereen staat vrij wat hij of zij gaat doen, en als er een probleem is zal de verkoper U wel verder helpen.
En als je het niet vertrouwd, doe het dan niet of blijf werken met Office 2010 want die blijft perfect werken.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Ferna - Lid geworden op: 15 aug 2004, 12:24
Hallo,
Na hier eens goed te hebben nagedacht, heb ik uiteindelijke besloten de raad van benq op te volgen, en maar te blijven werken met office 2010, misschien dat ik later de officiële versie van office 2019 er nog ga opzetten.
Ik wil iedereen hier graag bedanken voor de vele passende reacties, vermoedelijk zullen anderen hier ook mee geholpen zijn.
Vriendelijke groet,
Ferna
Na hier eens goed te hebben nagedacht, heb ik uiteindelijke besloten de raad van benq op te volgen, en maar te blijven werken met office 2010, misschien dat ik later de officiële versie van office 2019 er nog ga opzetten.
Ik wil iedereen hier graag bedanken voor de vele passende reacties, vermoedelijk zullen anderen hier ook mee geholpen zijn.
Vriendelijke groet,
Ferna
Er gaat meer boven mijn pet, dan er onder !
Laptop ACER ASPIRE A517-51-S58YI
MS Windows 10 64 Bit SP1 Intelcore i5-CPU @ 1.60 GHz, 8,0 GB RAM
Intel uhd Graphics 620
Firefox- Thunderbird- Norton 360
Laptop ACER ASPIRE A517-51-S58YI
MS Windows 10 64 Bit SP1 Intelcore i5-CPU @ 1.60 GHz, 8,0 GB RAM
Intel uhd Graphics 620
Firefox- Thunderbird- Norton 360