lastige melding van google
-
pomponneke - Lid geworden op: 04 okt 2012, 16:02
sinds een week krijg ik regelmatig een tekst van google op mijn scherm in verband met privicymaatregelen, advertenties enz. Ik krijg het enkel weg als ik op akkoord klik maar een tijd later komt het steeds terug. Hoe kan ik dit volledig wegkrijgen
spreekbeurt persoonlijke veiligheid
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
-
bedankt voor het antwoord. Ik doe regelmatig schijfopruiming, scans en dergelijke. Bestaat er iets in de pc waar ik alleen coocies kan zien. Ik ben een leek op gebied van pc daarom mijn vraag
-
- Contacteer:
Hallo,
Ik ben een voorstander van opruimen, dus wat je doet is goed hierdoor blijft je pc lekkerder draaien.
Dan zijn er twee opties:
1. Op de koop- toe nemen na het schoonmaken weer toestemming geven voor de privacy bij Google.
2. Of het instellen het Cookie van Chrome toestaan: https://support.google.com/chrome/answe ... ktop&hl=nl
Maar als na een update of aanpassing van Chrome weer de privacy regels veranderen moet je het toch
weer opnieuw toestaan.
Ik ben een voorstander van opruimen, dus wat je doet is goed hierdoor blijft je pc lekkerder draaien.
Dan zijn er twee opties:
1. Op de koop- toe nemen na het schoonmaken weer toestemming geven voor de privacy bij Google.
2. Of het instellen het Cookie van Chrome toestaan: https://support.google.com/chrome/answe ... ktop&hl=nl
Maar als na een update of aanpassing van Chrome weer de privacy regels veranderen moet je het toch
weer opnieuw toestaan.
-
ik ben ook een hevige voorstander van opruimen. Alle dagen doe ik via norton (betalend) geschiedenis verwijderen en bestanden. Dagelijks schijfopruiming. Hetgeen U schrijft van google chrome dat krijg ik ook regelmatig, maar kan dit wegklikken. Ik heb ook norton utillities, ook een programma dat de pc opkuist. Ik heb die al jaren, en kreeg ik gratis omdat ik altijd norton neem. Eind september verdwijnt deze en word vervangen door utillities premium. Ik kan deze gratis downloaden en het is een sterker programma. vandaag heb ik de lastigaard nog niet gehad.
-
- Contacteer: