spelletjes-opgelost

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

pomponneke

09 nov 2020, 10:50

2 dagen geleden moest ik een speciale update installeren voor win 10. Kreeg melding dat het installeren even kon duren en mijn pc zou sporadisch afgesloten worden en terug opgestart tijden de installatie. Het heeft ongeveer 1.5 uur geduurd. Na afloop was alles in orde, hier een daar een kleine wijziging maar niet van belang. Op mijn pc waren 2 kaartspelletjes geinstalleerd "patience solitair of zo iets". Het waren spelletjes waar mijn vrouw dagelijks op speelde. Ik stelde vast dat die verdwenen waren uit de menubalk en vind dit nergens terug. Weet iemand raad?
spreekbeurt persoonlijke veiligheid
*Joy*

09 nov 2020, 13:59

Kan je ze niet terug vinden via instellingen Apps en onderdelen ?

Of eens zoeken onderaan met je vergrootglas en begin te typen

Afbeelding

VB Solitair of ..pa
Op die manier ..wie weet

Ambi*

09 nov 2020, 14:24

@ pomponneke,

Om te weten te komen of het hier gaat over "Solitaire"/"Patience" van Windows 10 of Windows 7, gelieve een printscreen te plaatsen van alle apps die er staan onder de letter G van alle apps.
Ik wil weten of er daar een gele map "Games" staat?

pomponneke

09 nov 2020, 16:30

beide bedankt voor de hulp. Mijn kleindochter heeft het intussen opgelost. Mijn pc is niet meer van de jongsten maar werkt nog prima. Ik had vroeger win 7 en begin dit jaar ben ik overgeschakeld op win 10
een nieuwe harde schijf. Een vriend van mij heeft alles overgenomen en van win 7 naar 10 gezet.
De spelletjes zaten er al op bij win 7. Daar heeft zij toch nog iets gevonden en het in orde gemaakt. Toch allebei vriendelijk bedankt voor de hulp. :wink:
*Joy*

09 nov 2020, 16:41

Haaa onze kleinkinderen weten soms meer dan we denken hé ☺️

Prima !!
Veel plezier met je spelletjes.

pomponneke

10 nov 2020, 11:21

inderdaad Joy, Ik ben 74, ben een leek op gebied van pc, maar mijn kleindochter heeft pas een bachelor gehaald en als ge dat eindwerk leest dan moet ik toegeven dat ik ouder word