Windows Systeem Back-Up

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

WillyV

26 apr 2021, 12:17

Beste leden,
Maandelijks maakt Windows een Systeem Back-Up en plaats die allemaal op mijn externe HD.Nu krijg ik de melding dat er geen schijfruimte genoeg meer is voor een Back-Up.Ik heb gezien dat ik Back-Ups vanaf 2017 opgeslagen heb.Kan ik die zonder problemen verwijderen en hoeveel recente Back-Ups moet ik bewaren?Graag jullie mening hierover a.u.b.

mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.

fendtje

26 apr 2021, 14:40

WillyV schreef:
26 apr 2021, 12:17
Beste leden,
Maandelijks maakt Windows een Systeem Back-Up en plaats die allemaal op mijn externe HD.Nu krijg ik de melding dat er geen schijfruimte genoeg meer is voor een Back-Up.Ik heb gezien dat ik Back-Ups vanaf 2017 opgeslagen heb.Kan ik die zonder problemen verwijderen en hoeveel recente Back-Ups moet ik bewaren?Graag jullie mening hierover a.u.b.

mvg,
WillyV
In theorie max 2 back ups.
Natuurlijk afhankelijk van wat op de pc staat.
Het nut van backups nog nooit gedaan.
Wat wel een of meer cloud opslag bvb mega cloud 50 gb gratis en daar belangrijke documenten, foto's enz in.
Al of niet gesynchroniseerd.

Maar idee he.
Laptop Dell, 5 g router met telenet sim, Iptv van de chinees.
Androidboxen als kijkkastjes.
Base large voor mobiel internet + bellen