Wifi verdwenen-opgelost
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Mijn laptop is verbonden met het net via een kabel. Maar wanneer ik de kabel uittrek, is het internet weg. Er is geen wifi te bespeuren. Nochtans werkt de wifi wel want met een andere laptop en ook met een ipad werkt alles draadloos.
Wanneer ik in de netwerkinstellingen ga kijken (terwijl ik via de kabel verbonden ben) naar de beschikbare netwerken, dan is enkel mijn eigen netwerk zichtbaar. Op de ipad zie ik wel het beveiligde netwerk van mijn buur en ook TelenetWiFree.
Is dit een probleem dat met het aanpassen van bepaalde instellingen kan verholpen worden, of zou het misschien zelfs een hardwareprobleem zijn?
Wanneer ik in de netwerkinstellingen ga kijken (terwijl ik via de kabel verbonden ben) naar de beschikbare netwerken, dan is enkel mijn eigen netwerk zichtbaar. Op de ipad zie ik wel het beveiligde netwerk van mijn buur en ook TelenetWiFree.
Is dit een probleem dat met het aanpassen van bepaalde instellingen kan verholpen worden, of zou het misschien zelfs een hardwareprobleem zijn?
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Probeer dit eens:
Ga via start en instellingen naar Netwerk en internet.

Klik op Adapteropties wijzigen

Klik op het wifi symbool

Kies bovenaan voor Dit netwerkapparaat inschakelen

Ga via start en instellingen naar Netwerk en internet.

Klik op Adapteropties wijzigen

Klik op het wifi symbool

Kies bovenaan voor Dit netwerkapparaat inschakelen

1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Graag gedaan.
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB