dropbox
-
duynvogel - Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:29
hallo,
ik heb Dropbox op mijn pc gezet en krijg wel een symbool ervan op mijn taakbalk onderaan het scherm, maar vind niks terug in mijn Verkenner.
is dit normaal?
zo niet, hoe krijg ik de Dropbox vermelding in mijn Verkenner lijst?
groeten,
duynvogel
ik heb Dropbox op mijn pc gezet en krijg wel een symbool ervan op mijn taakbalk onderaan het scherm, maar vind niks terug in mijn Verkenner.
is dit normaal?
zo niet, hoe krijg ik de Dropbox vermelding in mijn Verkenner lijst?
groeten,
duynvogel
Laptop : hp - 8GB - 64 bits - Windows 10 Home - Microsoft Office 365 - Microsoft Edge -
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
-
duynvogels - Lid geworden op: 26 nov 2020, 16:12
hallo,
bedankt voor uw info.
ik ben er na veel pogingen in geslaagd de dropbox versie, die ik had gedowload, er weer af te krijgen.
ik denk dat het een of andere app-versie was, die blijkbaar geen spoor naliet in mijn verkenner.
ik heb daarna scrupuleus het you tube filmpje gevolgd om Dropbox terug op mijn tablet te zetten
Met succes en met een spoor ervan in de verkenner.
bedankt,
duynvogel
bedankt voor uw info.
ik ben er na veel pogingen in geslaagd de dropbox versie, die ik had gedowload, er weer af te krijgen.
ik denk dat het een of andere app-versie was, die blijkbaar geen spoor naliet in mijn verkenner.
ik heb daarna scrupuleus het you tube filmpje gevolgd om Dropbox terug op mijn tablet te zetten
bedankt,
duynvogel
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
Je schrijft "tablet" maar een tablet is anders als een pc, of je gebruikt de tablet modus.duynvogels schreef: ↑03 mei 2021, 17:42ik heb daarna scrupuleus het you tube filmpje gevolgd om Dropbox terug op mijn tablet te zetten
Uitleg: https://nl.phhsnews.com/what-is-tablet- ... and-off783
Hierin werk je met apps, en als je een app heb geïnstalleerd moet je die weer anders verwijderen.
En een app kan de downloaden via de Microsoft Store.
Uitleg: https://support.microsoft.com/nl-nl/acc ... 0bd718058a