Thuisgroep.
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Beste leden,
Vanmorgen,toen ik mijn PC opstartte,stond daar plots het volgende op mijn Bureaublad :

en wanneer ik het opende,kreeg ik dit :

Weet er soms iemand wat dit zou zijn en betekenen?
mvg,
WillyV
Vanmorgen,toen ik mijn PC opstartte,stond daar plots het volgende op mijn Bureaublad :

en wanneer ik het opende,kreeg ik dit :

Weet er soms iemand wat dit zou zijn en betekenen?
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
Hallo,
Doe het volgende:
1. Op verkenner.
2. Klik bovenin op Beeld.
3. Klik dan rechts bovenin op het v onder Opties ( klik dan op Map-en zoekopties wijzigen)
4. Klik bovenin op "Weergave".
5. In het schermpje wat dan opent scrol naar 'Wizard delen gebruiken (aanbevolen)'
6. Zorg dat dat is aangevinkt, klik Toepassen en daarna OK.
Hier de uitleg met plaatjes erbij Handleiding.
Doe het volgende:
1. Op verkenner.
2. Klik bovenin op Beeld.
3. Klik dan rechts bovenin op het v onder Opties ( klik dan op Map-en zoekopties wijzigen)
4. Klik bovenin op "Weergave".
5. In het schermpje wat dan opent scrol naar 'Wizard delen gebruiken (aanbevolen)'
6. Zorg dat dat is aangevinkt, klik Toepassen en daarna OK.
Hier de uitleg met plaatjes erbij Handleiding.
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
abbs,
Hartelijk dank voor je aangeboden oplossingen.Ik ga het eens goed lezen en bestuderen en daarna toepassen.Ik vraag me enkel af waarom Microsoft dit zo plots moet doen.
mvg,
WillyV
Hartelijk dank voor je aangeboden oplossingen.Ik ga het eens goed lezen en bestuderen en daarna toepassen.Ik vraag me enkel af waarom Microsoft dit zo plots moet doen.
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Contacteer:
Dit soort dingen gebeuren wel eens meer las ik op internet.