Microsoft account.
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
WillyV
Alle nodige uitleg hierover vindt je bij Mozilla zelf:
https://support.mozilla.org/nl/kb/overs ... hunderbird
In Windows Live Mail het account verwijderen als je nog
onderdelen van Windows Live Essentials gebruikt anders
via programma onderdelen Windows Live Essentials verwijderen.
Sony
Alle nodige uitleg hierover vindt je bij Mozilla zelf:
https://support.mozilla.org/nl/kb/overs ... hunderbird
In Windows Live Mail het account verwijderen als je nog
onderdelen van Windows Live Essentials gebruikt anders
via programma onderdelen Windows Live Essentials verwijderen.
Sony
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Wie is er verantwoordelijk als WillyV niet kan werken met Thunderbird aangezien hij maar een beperkte kennis heeft. Of als er andere problemen opduiken.
Jij Sony?
Dan is WLM weg van de computer en die kan je niet meer terughalen als je niet weet hoe.
Willy, je hebt toch Office 2010 op de computer, die is ook verouderd maar er zijn mensen die nog werken met de 2003 versie. Windows 7 is ook verouderd.
Waarom wil je veranderen van WLM naar Thunderbird? Werkt hij niet meer?
Je moest eens weten hoeveel er nog werken met WLM als mailprogramma Willy.
Jij Sony?
Dan is WLM weg van de computer en die kan je niet meer terughalen als je niet weet hoe.
Willy, je hebt toch Office 2010 op de computer, die is ook verouderd maar er zijn mensen die nog werken met de 2003 versie. Windows 7 is ook verouderd.
Waarom wil je veranderen van WLM naar Thunderbird? Werkt hij niet meer?
Je moest eens weten hoeveel er nog werken met WLM als mailprogramma Willy.
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
viewtopic.php?f=8&t=211264&sid=e5bfce45 ... 649e463452
(Bron Verhaegen en jouw tussenkomst).
(Bron Verhaegen en jouw tussenkomst).
I
SeniorenNet
SeniorenNet-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Hallo Sony en sacho,
Ik zou niet graag hebben dat jullie beiden ruzie maken of bakkeleien over een simpele vraag mijnentwege,hoor.Ik wou enkel weten dat ,wanneer ik Thunderbird installeer,ik alles van WLM kan overbrengen naar Thunderbird zonder problemen.Ik ben al blij dat jullie mij willen helpen.
Tot hiertoe heb ik geen problemen met WLM ; er zijn enkel geen updates meer en wat als er dan iets misloopt?
mvg,
WillyV
Ik zou niet graag hebben dat jullie beiden ruzie maken of bakkeleien over een simpele vraag mijnentwege,hoor.Ik wou enkel weten dat ,wanneer ik Thunderbird installeer,ik alles van WLM kan overbrengen naar Thunderbird zonder problemen.Ik ben al blij dat jullie mij willen helpen.
Tot hiertoe heb ik geen problemen met WLM ; er zijn enkel geen updates meer en wat als er dan iets misloopt?
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Willy, ik heb nog nooit updates gezien van LiveMail,
enkel van versie 2011 naar 2012 maar die moest je zelf installeren alhoewel ik er geen verschil in zag.
Ik ken een persoon die nog de versie 2011 gebruikt zonder probleem.
WindowsLiveMail is gebaseerd op de OutlookExpress van Windows XP en WindowsMail van Vista wat een uitstekend mailprogramma was. Windows7 en 8.1 had geen mailprogramma aan boord en daarom is WLM gekomen inclusief OneDrive, Moviemaker en Fotoviewer.
Nu met de Windows10 staat OneDrive standaard onboard.
Het enige wat je in LiveMail niet meer kan configureren is een hotmail/outlook.com mailadres.
Zelf ben ik ook nog een gebruiker van LiveMail op al mijn computers en laptops en heb nog nooit problemen gehad. Hou wel uw mailbox zo veel mogelijk opgeruimd.
enkel van versie 2011 naar 2012 maar die moest je zelf installeren alhoewel ik er geen verschil in zag.
Ik ken een persoon die nog de versie 2011 gebruikt zonder probleem.
WindowsLiveMail is gebaseerd op de OutlookExpress van Windows XP en WindowsMail van Vista wat een uitstekend mailprogramma was. Windows7 en 8.1 had geen mailprogramma aan boord en daarom is WLM gekomen inclusief OneDrive, Moviemaker en Fotoviewer.
Nu met de Windows10 staat OneDrive standaard onboard.
Het enige wat je in LiveMail niet meer kan configureren is een hotmail/outlook.com mailadres.
Zelf ben ik ook nog een gebruiker van LiveMail op al mijn computers en laptops en heb nog nooit problemen gehad. Hou wel uw mailbox zo veel mogelijk opgeruimd.
-
*Joy*
Kan je altijd naar je webmail .
https://www.webmailinloggen.be/
Ik werk al jaren met WLM en blijf er ook mee werken zolang die draait.
Heb ook Gmail én Outlook.com in geval ..maar gebruik het nooit .