probleem blijft terugkomen
-
baron - Lid geworden op: 29 okt 2005, 21:32
Hallo, Heb mijn laptop volledig herinstalleerd met windows 10
Eerder had ik een altijd weerkerend probleem, nu bij herinstallatie komt het terug.
Bij ccleaner v5.84.9143 (64bit) in register komt de melding: ActiveX/COM-probleem.
Hoe is dat te verhelpen?
Met dank
Eerder had ik een altijd weerkerend probleem, nu bij herinstallatie komt het terug.
Bij ccleaner v5.84.9143 (64bit) in register komt de melding: ActiveX/COM-probleem.
Hoe is dat te verhelpen?
Met dank
Geniet van de kleine dingen des levens....
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Negeren. Laten staan? of verwijderen? maakt niet uit.
Het is geen fout in of van CCleaner. Bij het scannen van het register vind CCleaner dingen waarvan CCleaner vind dat ze fout of overbodig of nutteloos zijn, en meld deze.
Alle programma´s schrijven gegevens weg in het register. Vele van die gegevens worden nooit of enkel in bepaalde situaties gebruikt. CCleaner weet dat natuurlijk niet. Daarom kan het zijn dat CCleaner problemen vind die geen probleem vormen omdat de situatie niet voorkomt.
Je kan die register-problemen verwijderen maar het betrokken programma kan die ten allen tijde weer terug in het register zetten. Vandaar wederkerend.
Dus laten staan of verwijderen maakt niet uit. In elk geval het vormt geen probleem voor de werking van uw pc.