thumbnail
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
Hallo,
Als ik vanuit afbeeldingen één of andere map open, krijg ik op het einde v/d fotoreeks het volgende : Als ik dat dan aanklik (om te zien wat het is) komt er : Het vanuit verschillende afbeeldingsmappen deleten, gaat ook niet.
Vroeger had ik dat PDF-ding niet. Hoe komt dat daar en hoe raak ik er van af ? Of laat ik het gewoon staan ?
Ondertussen weet ik dat thumbnail een verkleinde weergave is van de aangeduide fotoreeks.
Joerky.
Als ik vanuit afbeeldingen één of andere map open, krijg ik op het einde v/d fotoreeks het volgende : Als ik dat dan aanklik (om te zien wat het is) komt er : Het vanuit verschillende afbeeldingsmappen deleten, gaat ook niet.
Vroeger had ik dat PDF-ding niet. Hoe komt dat daar en hoe raak ik er van af ? Of laat ik het gewoon staan ?
Ondertussen weet ik dat thumbnail een verkleinde weergave is van de aangeduide fotoreeks.
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
die thumnail is verkeerd gekoppeld
dat is geprobeerd open te doen met adobe reader en vergeten het vinkje te verwijderen bij , in het vervolg dit soort bestanden altijd openen met
thumbs. db is dat eigenlijk , en in princiepe staan die altijd verborgen
dus best kan je die instelling opnieuw goed zetten zodat die verborgen zijn en blijven
dat zijn eigenlijk miniatuurafbeeldingen , aan de hand daarvan laat windows de grote afbeeldingen vlugger zien
dus vlug even de instelling terug gaan aanvinken dat die bestanden opnieuw verborgen zijn !
dat is geprobeerd open te doen met adobe reader en vergeten het vinkje te verwijderen bij , in het vervolg dit soort bestanden altijd openen met
thumbs. db is dat eigenlijk , en in princiepe staan die altijd verborgen
dus best kan je die instelling opnieuw goed zetten zodat die verborgen zijn en blijven
dat zijn eigenlijk miniatuurafbeeldingen , aan de hand daarvan laat windows de grote afbeeldingen vlugger zien
dus vlug even de instelling terug gaan aanvinken dat die bestanden opnieuw verborgen zijn !
-
Ja verhaegen, ik wil dit graag doen. Maar hoe begin ik daaraan ? Waar moet ik naartoe ? Als ik in verkenner thumbnail vraag, dan geeft hij mij gewoon de 2 foto's die ik meestuurde.
Joerky.
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
ik ben al de hele verandering van windows 11 van instellingen in mijne kop aan het krijgen (en das anders dan windows 10)
nu terug die van windows 10 even in mijn achterhoofd ophalen
open windows verkenner , dan op "beeld"
dan op : opties
map en zoekopties wijzigen
dan op : weergave
dan opzoeken in die lijst en een vinkje zetten
beveiligde busturingssysteembestanden verbergen
verborgen bestanden en mappen en stations verbergen
klikken op : toepassen en dan op ok
nu terug die van windows 10 even in mijn achterhoofd ophalen
open windows verkenner , dan op "beeld"
dan op : opties
map en zoekopties wijzigen
dan op : weergave
dan opzoeken in die lijst en een vinkje zetten
beveiligde busturingssysteembestanden verbergen
verborgen bestanden en mappen en stations verbergen
klikken op : toepassen en dan op ok
-
Dag verhaegen,
Ik ben geraakt tot aan "weergave". Dan kom ik in een zee van mogelijkheden :

Als ik kijk naar "beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen), staat dat al aangevinkt. Als ik de vink weghaal komt er :

Dus ik druk uiteraard "nee".
Wat kan ik verder ondernemen ?
Joerky.
Ik ben geraakt tot aan "weergave". Dan kom ik in een zee van mogelijkheden :

Als ik kijk naar "beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen), staat dat al aangevinkt. Als ik de vink weghaal komt er :

Dus ik druk uiteraard "nee".
Wat kan ik verder ondernemen ?
Joerky.
-
-
Rare dingen allemaal ! Heb uitgevoerd : je mail van gisteren 19:07. Dan kon ik kiezen in de "store", kwestie van "openen met". Krijg je ganse reeks van mogelijkheden : openen met internet explorer, thunderbird, firefox, kladblok, paint, videopad videobewerker, ... enz. Heb dan toch nog eens "Adobe Acrobat Reader" (tegen beter weten in zeker) aangeduid. Dan kreeg ik bij het aanduiden van een bepaalde fotoreeks uit "afbeeldingen", enkel de blauwe pictogrammen met de witte playpijl (dus geen foto's). Ben terug naar verkenner gegaan, beeld, opties, weergave, etc. en terug de vink weggehaald bij dat 2de item. Terug naar de afbeeldingen gegaan en dan kreeg ik bij het aanduiden van de bepaalde fotoreeks, de foto's te zien, ZONDER dat "thumbnailpictogram". Ik begrijp er geen fluit van. Maar ik denk, hoe ik de situatie nu bekijk, dat ik het bij deze mogelijkheid houd. En je 2de antwoord heb ik al eens bekeken (die link). Is interessant. Ga ik langzaam lezen en er de relevante delen uit selecteren. Hartelijk dank voor je reacties, verhaegen.
Groetjes Joerky.
Groetjes Joerky.