kolom toevoegen in verkenner
-
Wilfried53 - Lid geworden op: 24 okt 2020, 16:21
Ik kan een kolom toevoegen in verkenner maar hoe kan je schrijven in zo'n nieuwe kolom?
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Wat is uw bedoeling eigenlijk ?
In verkenner, het enige wat je kunt bereiken met "schrijven" is namen van mappen of bestanden veranderen/nieuwe naam geven.
Met dit inzicht, zou je er dan toch best uit blijven.
In verkenner, het enige wat je kunt bereiken met "schrijven" is namen van mappen of bestanden veranderen/nieuwe naam geven.
Met dit inzicht, zou je er dan toch best uit blijven.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Men kan verborgen kolommen zichtbaar maken door te Rechts-klikken op de kolom-hoofding en dan de gewenste naam aan te vinken. Klikt men op meer... dan worden nog veel meer mogelijke kolommen gelijst.
Gegevens inbrengen voor een bestand in een kolom:
Rechts-klik op het bestand, dan Eigenschappen, dan tab Details, dan klik het gewenste veld (=kolom) en beweeg de cursor naar rechts.
Windows kent deze extra velden (kolommen) enkel voor bepaalde soorten bestanden. b.v.b. afbeeldingen, videos, office documenten, etc..
Er bestaan afzonderlijke programma´s die extra velden kunnen toevoegen aan bestanden maar daar heb ik geen ervaring mee.
Gegevens inbrengen voor een bestand in een kolom:
Rechts-klik op het bestand, dan Eigenschappen, dan tab Details, dan klik het gewenste veld (=kolom) en beweeg de cursor naar rechts.
Windows kent deze extra velden (kolommen) enkel voor bepaalde soorten bestanden. b.v.b. afbeeldingen, videos, office documenten, etc..
Er bestaan afzonderlijke programma´s die extra velden kunnen toevoegen aan bestanden maar daar heb ik geen ervaring mee.