Hoe Telenet-mailbox beveiligen ?
-
carlie - Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:11
Hallo, krijg regelmatig berichten dat ik mijn mailbox moet beveiligen. ik werkt normaal met TelenetWebmail. Op een andere Pc heb ik het programma EM CLIENT. Ik weet helemaal niet wat en hoe ik dit moet doen. En ik stel me de vraag of ik dit wel moet doen en of dit niet automatisch gebeurt. Kan iemand mij in mensentaal uitleggen wat ik moet doen ?Bedankt, met vriendelijke groeten.
Beveilig deze week nog je Telenet-mailbox en behoud toegang
Beste,
We stuurden je eerder een e-mail met aangepaste, veiligere instellingen voor je Telenet-mailbox. Momenteel gebruik jij nog altijd de onveilige instellingen, waardoor je vanaf 25 maart 2022 toegang tot je mailbox verliest. Pas snel je instellingen aan en behoud toegang tot jouw mailbox en e-mails.
Is de deadline ondertussen voorbij? Je krijgt terug toegang tot je mailbox (en e-mails) door de instellingen alsnog aan te passen.
Hoe beveilig ik mijn mailbox?
Open je e-mailprogramma (Outlook, Apple Mail, Android Gmail, …).
Ga naar de instellingen van je Telenet-mailadres.
Bij beveiliging vink je ‘SSL’, ‘TLS’ of ‘SSL/TLS’ aan. (De exacte benaming hangt af van e-mailprogramma.)
Klaar! Je mailt nu veiliger én behoudt gewoon toegang tot je mailbox.
Vind je de juiste instellingen niet terug? Je vindt alle details van jouw e‑mailprogramma op telenet.be/pop3.
Lukt het ook dan niet? Onze collega’s staan voor je klaar via Messenger, Whatsapp en telefonisch op 015 66 66 66.
Goed om te weten
Heb je verschillende Telenet-mailboxen en ben je niet zeker om welke mailbox het gaat? Kijk dan naar het e-mailadres waarop je deze mail ontving. Het gaat om de mailbox die aan dit mailadres gekoppeld is.
De aanpassing is nodig voor alle e-mailprogramma’s waar je koos voor POP3. Gebruik je verschillende programma’s of verschillende toestellen? Controleer dan al je e-mailprogramma’s zodat je e-mails overal beschikbaar blijven. Gebruik je in sommige programma’s IMAP of POP3 SSL/TLS? Dan hoef je daar niets aan te passen. Lees meer over POP3 en IMAP op telenet.be/pop3
Vriendelijke groeten,
Telenet-klantendienst
Beveilig deze week nog je Telenet-mailbox en behoud toegang
Beste,
We stuurden je eerder een e-mail met aangepaste, veiligere instellingen voor je Telenet-mailbox. Momenteel gebruik jij nog altijd de onveilige instellingen, waardoor je vanaf 25 maart 2022 toegang tot je mailbox verliest. Pas snel je instellingen aan en behoud toegang tot jouw mailbox en e-mails.
Is de deadline ondertussen voorbij? Je krijgt terug toegang tot je mailbox (en e-mails) door de instellingen alsnog aan te passen.
Hoe beveilig ik mijn mailbox?
Open je e-mailprogramma (Outlook, Apple Mail, Android Gmail, …).
Ga naar de instellingen van je Telenet-mailadres.
Bij beveiliging vink je ‘SSL’, ‘TLS’ of ‘SSL/TLS’ aan. (De exacte benaming hangt af van e-mailprogramma.)
Klaar! Je mailt nu veiliger én behoudt gewoon toegang tot je mailbox.
Vind je de juiste instellingen niet terug? Je vindt alle details van jouw e‑mailprogramma op telenet.be/pop3.
Lukt het ook dan niet? Onze collega’s staan voor je klaar via Messenger, Whatsapp en telefonisch op 015 66 66 66.
Goed om te weten
Heb je verschillende Telenet-mailboxen en ben je niet zeker om welke mailbox het gaat? Kijk dan naar het e-mailadres waarop je deze mail ontving. Het gaat om de mailbox die aan dit mailadres gekoppeld is.
De aanpassing is nodig voor alle e-mailprogramma’s waar je koos voor POP3. Gebruik je verschillende programma’s of verschillende toestellen? Controleer dan al je e-mailprogramma’s zodat je e-mails overal beschikbaar blijven. Gebruik je in sommige programma’s IMAP of POP3 SSL/TLS? Dan hoef je daar niets aan te passen. Lees meer over POP3 en IMAP op telenet.be/pop3
Vriendelijke groeten,
Telenet-klantendienst
windows 11 / Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37