Steeds terugkerende mededeling op FB van cookies ..
-
stilllearning - Lid geworden op: 14 apr 2022, 10:13
Sinds onlangs zit ik met vervelend probleemtje alleen op FACEBOOK.
Als ik FB open;krijg ik steeds volgende tekst,zie bijlage aub.Wat ik ook probeer,aanvink,of wat dan ook steeds opnieuw als ik FB open krijg ik deze mededeling opnieuw,ondanks ik alle cookies toets aanvink,op andere sites stopt dit dan altijd maar op FB komt dit steeds terug,te gek.
Ik werk met google chrome,ik ,installeerde vandaag adblocker plus voor chrome,dus dit toegevoegd aan google chrome,maar zit daar de oplossing,maar w at moet ik daar dan aanvinken of waar dan ook om deze mededeling niet steeds opnieuw te moeten bevestigen.En uiteraard op zo een manier dat FB goed blijft werken wat cookies betreft.
Hoop op hulp,want ben allesbehalve bedreven wat deze materie betreft.
Bedankt bij voorbaat.
Rudy
pc krijg dan steeds een hele lange tekst en onderaan staat dan alle cookies toestaan en andere button alleen essentiele cookies toestaan,maar daar op klikken doet inderdaad die ellenlange mededeling weg,maar iedere keer dat ik terug later op FB kom komt die mededeling terug.. aanvaard geen pdfbestand waar ganse, tekst die ik krijg opstaat,die kan ik niet meesturen maar ok u weet waar het nu over gaat he..
Bedankt bij voorbaat hoor ....
Als ik FB open;krijg ik steeds volgende tekst,zie bijlage aub.Wat ik ook probeer,aanvink,of wat dan ook steeds opnieuw als ik FB open krijg ik deze mededeling opnieuw,ondanks ik alle cookies toets aanvink,op andere sites stopt dit dan altijd maar op FB komt dit steeds terug,te gek.
Ik werk met google chrome,ik ,installeerde vandaag adblocker plus voor chrome,dus dit toegevoegd aan google chrome,maar zit daar de oplossing,maar w at moet ik daar dan aanvinken of waar dan ook om deze mededeling niet steeds opnieuw te moeten bevestigen.En uiteraard op zo een manier dat FB goed blijft werken wat cookies betreft.
Hoop op hulp,want ben allesbehalve bedreven wat deze materie betreft.
Bedankt bij voorbaat.
Rudy
pc krijg dan steeds een hele lange tekst en onderaan staat dan alle cookies toestaan en andere button alleen essentiele cookies toestaan,maar daar op klikken doet inderdaad die ellenlange mededeling weg,maar iedere keer dat ik terug later op FB kom komt die mededeling terug.. aanvaard geen pdfbestand waar ganse, tekst die ik krijg opstaat,die kan ik niet meesturen maar ok u weet waar het nu over gaat he..
Bedankt bij voorbaat hoor ....
-
verhaegen - Support SeniorenNet
ik denk dat telkens uw browser afgesloten wordt uw cookies gewist worden
vandaar je dat telkens opnieuw krijgt
kijk eens in de instellingen van uw browser
Open Chrome. op je computer.
Klik rechtsboven op Meer Instellingen .
Klik op Privacy en beveiliging. Cookies en andere sitegegevens.
Klik op Alle sitegegevens en -rechten bekijken.
onderstaande mag dus niet aangevinkt zijn
Alle gegevens wissen.
Klik op Wissen om te bevestigen.
https://support.google.com/chrome/answe ... %3DAndroid
vandaar je dat telkens opnieuw krijgt
kijk eens in de instellingen van uw browser
Open Chrome. op je computer.
Klik rechtsboven op Meer Instellingen .
Klik op Privacy en beveiliging. Cookies en andere sitegegevens.
Klik op Alle sitegegevens en -rechten bekijken.
onderstaande mag dus niet aangevinkt zijn
Alle gegevens wissen.
Klik op Wissen om te bevestigen.
https://support.google.com/chrome/answe ... %3DAndroid
-
Bedankt voor hulp,maar lukt niet,bedoel als ik rechtsboven kijk zie ik daar drie puntjes onder elkaar staan,als ik daar op klik zie ik nergens Meer instellingen staan op Chrome wel instellingen,maar daar kan ik niet verder uitvoeren wat u me voorstelt verder .. dus de rest wat u voorstelt Klik op Privacy en beveiliging en de rest zie ik gewoon niet hoor,hoe kom ik dus op Meer instellingen en dan de rest....
Toch heel blij dat iemand me wilt helpen,dankbaar... groetjes rudy
Toch heel blij dat iemand me wilt helpen,dankbaar... groetjes rudy
-
verhaegen - Support SeniorenNet
ik heb en gebruik crome niet , maar in de instellingen ervan heb ik je een link gegeven
aldaar ga je naar ; Cookies toestaan of blokkeren
daar vind je de instelling van de cookies toestaan
of
Cookies voor een specifieke site toestaan of blokkeren
aldaar ga je naar ; Cookies toestaan of blokkeren
daar vind je de instelling van de cookies toestaan
of
Cookies voor een specifieke site toestaan of blokkeren
-
Wat vreemd zeg,deed voorlopig niets,ging vandaag de opgestuurde tips daadwerkelijk aanpakken,en wat zie ik,krijg die vervelende melding niet meer,begrijpe wie kan.Ik liet me lid maken bij Seniorennet,omwille van dit probleem,en wil iedereen van harte bedanken voor de hulp,tips,was heel aangename kennismaking,nogmaals BEDANKT !!!!!!!!!