Verschillend in afdruk van zelfde afbeelding in Excel
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Op vele plaatsen kan je Excel pagina's bewerken evenals de PDF en natuurlijk ook via je printer

het is best mogelijk dat er in uw geval ergens een mismatch is
zelfs het automatisch opdelen in kolommen kan een invloed hebben
ook de tekstterugloop of een tekstvak

het is best mogelijk dat er in uw geval ergens een mismatch is
zelfs het automatisch opdelen in kolommen kan een invloed hebben
ook de tekstterugloop of een tekstvak
-
budegra - Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:29
E.T.
budegra schreef: ↑25 okt 2022, 10:23
Die lijnen en xxx zijn randlijnen die ik geplaats heb in mijn Excel om je te laten zien hoe het verschil is . Dit heeft niets te maken met het probleem.
Misschien is Excel toch van mening dat de door jou geplaatste lijnen een bladeinde zijn
Als ik nu geen lijn plaats heb ik hetzelfde probleem: de ene afbeelding is langer dan de andere met de afbeeldingen mùet dezelfde eigenschappen..
Helaas de andere opmerkingen zeggen me niets
budegra schreef: ↑25 okt 2022, 10:23
Die lijnen en xxx zijn randlijnen die ik geplaats heb in mijn Excel om je te laten zien hoe het verschil is . Dit heeft niets te maken met het probleem.
Misschien is Excel toch van mening dat de door jou geplaatste lijnen een bladeinde zijn
Als ik nu geen lijn plaats heb ik hetzelfde probleem: de ene afbeelding is langer dan de andere met de afbeeldingen mùet dezelfde eigenschappen..
Helaas de andere opmerkingen zeggen me niets
-
ALS al je instellingen correct zijn is er geen enkele reden waarom er een verschil zou zijn ...
Heb je jouw probleem ook als je een andere afbeelding gebruikt?
Wat gebeurt er als je een derde afbeelding toevoegd?
Wat die andere opmerkingen betreft het volgende: Word en ook Excel zijn nogal eigenzinnig wat betreft de automatisch opmaak. Ergens op de achtergrond kan er een opdracht meelopen zoals bv het samen houden van paragrafen of vermijden van wezen (de pc zal er dan voor zorgen dat er nergens zomaar nog een regel staat). Je kan het zo gek niet bedenken wat er allemaal kan ingesteld worden ... voetnoten altijd op onpare pagina´s printen, ook als er geen zijn.
Weet je zeker dat je rekenblad waarop je start helemaal blanco is, vrij van allerlei opmaak instellingen?
Heb je jouw probleem ook als je een andere afbeelding gebruikt?
Wat gebeurt er als je een derde afbeelding toevoegd?
Wat die andere opmerkingen betreft het volgende: Word en ook Excel zijn nogal eigenzinnig wat betreft de automatisch opmaak. Ergens op de achtergrond kan er een opdracht meelopen zoals bv het samen houden van paragrafen of vermijden van wezen (de pc zal er dan voor zorgen dat er nergens zomaar nog een regel staat). Je kan het zo gek niet bedenken wat er allemaal kan ingesteld worden ... voetnoten altijd op onpare pagina´s printen, ook als er geen zijn.
Weet je zeker dat je rekenblad waarop je start helemaal blanco is, vrij van allerlei opmaak instellingen?
-
budegra - Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:29
Beste mensen,
Dank je wel voor alle uitleg maar zoals gezegd is het soms nogal complex bij Windows.
Als ik in een open Excel hetzelfde afbeelding maakt is het natuurlijk hetzelfde maar deze van een andere Excel soms bij pdf afbeelding verschillend . Ik weet het en dan maak een andere en het probleem is opgelost.
Ik zal het hier mee laten want het wordt toch niet opgelost. Het zal altijd een raadsel blijven.
PS: waarom krijg ik NOOIT berichtals er gereageerd wordt. Reeds verschillende gevraagd mlaar nooit heeft er iemand hierop geantwoord. Daaram graag een reactie, dank u ... misschien een ander onderwerp aansnijden...
Dank je wel voor alle uitleg maar zoals gezegd is het soms nogal complex bij Windows.
Als ik in een open Excel hetzelfde afbeelding maakt is het natuurlijk hetzelfde maar deze van een andere Excel soms bij pdf afbeelding verschillend . Ik weet het en dan maak een andere en het probleem is opgelost.
Ik zal het hier mee laten want het wordt toch niet opgelost. Het zal altijd een raadsel blijven.
PS: waarom krijg ik NOOIT berichtals er gereageerd wordt. Reeds verschillende gevraagd mlaar nooit heeft er iemand hierop geantwoord. Daaram graag een reactie, dank u ... misschien een ander onderwerp aansnijden...
-
PS: waarom krijg ik NOOIT bericht als er gereageerd wordt. Reeds verschillende gevraagd mlaar nooit heeft er iemand hierop geantwoord. Daarom graag een reactie, dank u
Die berichten kan je op verschillende plaatsen aanvragen:

en ook onderaan je posting

de reacties komen terecht bij Notificaties
Op je eigen Gebruikerspaneel zou je zelfs kunnen instellen dat er telkens een e-mail komt MAAR hier regent het regelmatig klachten over ...
Wat ik doe? Ik maak haast dagelijks een tijdje vrij om 'nieuwe' postings te bekijken.

-
Ik neem af en toe een abonnement op een onderwerp wat ik wil volgen. Maar meestal post ik zelf wel een opmerking ofzo.
Ik kom gewoon een paar keer per dag effe piepen via Snelle links en Je berichten ... en daarna snelle links en ongelezen ...
Postings die je nog niet geopend hebt staan in een andere kleur, alles gelezen wat je interseseert dan kan je de rest ´als gelezen´ verwijderen.
Ik kom gewoon een paar keer per dag effe piepen via Snelle links en Je berichten ... en daarna snelle links en ongelezen ...
Postings die je nog niet geopend hebt staan in een andere kleur, alles gelezen wat je interseseert dan kan je de rest ´als gelezen´ verwijderen.
SeniorenNet