e-books
-
franç - Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34
Je bedoelt (vermoed ik) dat je een programma zoekt waarmee je e-books kunt openen/lezen. Een erg licht programma, dat je ook als pdf-reader kunt gebruiken, is "Sumatra.pdf" . Dat is gratis en te downloaden door hier te klikken.
Verder is ook "Calibre" een bekend en veel gebruikt programma om e-books te lezen en te organiseren. De downloadpagina is hier te vinden. Maar er zijn ook nog andere programma's.
Verder is ook "Calibre" een bekend en veel gebruikt programma om e-books te lezen en te organiseren. De downloadpagina is hier te vinden. Maar er zijn ook nog andere programma's.
-
erko55 - Lid geworden op: 11 aug 2022, 14:22
Als je e-readers wil op je tablet of telefoon vindt je er verschillende in de respectievelijke play stores.
Ik gebruik al jaren FB Reader (op Android), gratis en met redelijk wat mogelijkheden tot personalisatie. Je kan ook bijna alle formaten openen (epub, pdf, ... )
Ik gebruik al jaren FB Reader (op Android), gratis en met redelijk wat mogelijkheden tot personalisatie. Je kan ook bijna alle formaten openen (epub, pdf, ... )