kan niet meer inloggen op mijn INSTAGRAM account op PC [OPGELOST]
-
carlie - Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:11
Hallo. Ik kan niet meer inloggen op mijn Instagramaccount op mijn PC. Ik krijg steeds een flikkerend bericht : "We verdenken je account van automatisch gedrag. Zorg dat andere gebruikers of tools geen toegang hebben tot je account en dat je onze gebruiksvoorwaarden volgt om te voorkomen dat je account tijdelijk wordt beperkt of permanent wordt uitgeschakeld. Overweeg ook je wachtwoord te veranderen in iets sterkers om onbevoegde toegang tot je account door derden te voorkomen" En onderaan staat een blokje "negeren" en daar kan ik ook niet op klikken. Alles blijft maar flikkeren... Weet iemand raad voor oplossing ? Thanks.
windows 10 home op 1 PC en windows 11 op 1 PC/ Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
Herstart het apparaat waarop je werkt of installeer de Instagram app opnieuw (zie tip 2). Als dit allemaal niet werkt: check of een van je Instagram accounts is gekoppeld aan Facebook. Als dat zo is, moet je deze koppeling (tijdelijk) verwijderen.
Hier geen problemen ..
Maar ik heb ook geen Facebook !
https://www.google.be/search?sca_esv=56 ... =1.13#ip=1
Heb jij geen mail ontvangen ?
Carlie..
Als je twijfelt ..wacht dan liever op uitleg van eventuele andere instagramgebruikers !
Hier geen problemen ..
Maar ik heb ook geen Facebook !
https://www.google.be/search?sca_esv=56 ... =1.13#ip=1
Heb jij geen mail ontvangen ?
Carlie..
Als je twijfelt ..wacht dan liever op uitleg van eventuele andere instagramgebruikers !
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
carlie - Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:11
Hallo. Bedankt voor antwoord. Heb de APP opnieuw geinstalleerd uit de Microsoft Store en nu werkt alles weer normaal. Ik had ook geen koppeling met Facebook, en de mail met de nieuwe voorwaarden heb ik wel gezien.. Grts ITEM DUS GESLOTEN.*Joy* schreef: ↑19 sep 2023, 07:27Herstart het apparaat waarop je werkt of installeer de Instagram app opnieuw (zie tip 2). Als dit allemaal niet werkt: check of een van je Instagram accounts is gekoppeld aan Facebook. Als dat zo is, moet je deze koppeling (tijdelijk) verwijderen.
Hier geen problemen ..
Maar ik heb ook geen Facebook !
https://www.google.be/search?sca_esv=56 ... =1.13#ip=1
Heb jij geen mail ontvangen ?
Carlie..
Als je twijfelt ..wacht dan liever op uitleg van eventuele andere instagramgebruikers !
windows 10 home op 1 PC en windows 11 op 1 PC/ Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc
-
carlie - Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:11
Zie antwoord bij vorige post. Item dus gesloten want probleem is opgelost. Bedankt ! Metvriendelijkegroeten.
windows 10 home op 1 PC en windows 11 op 1 PC/ Intel r core tm i7 8550 cpuc@ 1.80 ghz 1.99 ghz/ ram 8 gb / 64 bits x 64/antivirus Telenet/windows firewall/Malware en CCleaner op pc