Windows 11
-
ghislaine* - Lid geworden op: 27 jan 2005, 13:39
Geachte,
Op mijn laptop die ik niet regelmatig gebruik, krijg ik deze voormiddag na automatische updates, bericht dat ik moet upgraden naar windows 11.
Ik heb eens op uw sites gekeken en nergens zie ik vragen over dergelijke berichten. Zou dat een fake bericht zijn?
grtjes
Ghis
Op mijn laptop die ik niet regelmatig gebruik, krijg ik deze voormiddag na automatische updates, bericht dat ik moet upgraden naar windows 11.
Ik heb eens op uw sites gekeken en nergens zie ik vragen over dergelijke berichten. Zou dat een fake bericht zijn?
grtjes
Ghis
-
ghislaine* - Lid geworden op: 27 jan 2005, 13:39
Hij dateert van 2017!!
grtjes
ghis
grtjes
ghis
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Dat is dikke bullshit van MS. Ik heb Win 11 geinstalleerd op een Lenovo B50 van 2015. Ik kreeg dezelfde meldingen, maar heb toch Win 11 kunnen installeren met de procedure die MS zelf heeft bekend gemaakt. Werkt OK en updates komen binnen.
Mijn schoonzoon, die professioneel IT'er is, wist mij te vertellen dat in het nieuwere installatieprogramma van MS de check op de TPM is kortgesloten. Ik heb dat zelf niet meer getest, ik heb het niet meer nodig.
Mijn schoonzoon, die professioneel IT'er is, wist mij te vertellen dat in het nieuwere installatieprogramma van MS de check op de TPM is kortgesloten. Ik heb dat zelf niet meer getest, ik heb het niet meer nodig.