weeral iets....
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Voor zover ik weet wordt Office 2022 (ook) al niet meer ondersteund ( niet activeerbaar ). Microsoft zal je steeds Office 365 aanklappen , en dat is na een tijd jaarlijks te betalen. Persoonlijk gebruik ik ook Office 2007 , en als ge niets echt speciaals wilt doen is die versie nog steeds meer dan voldoende.scobidoo schreef: ↑27 sep 2024, 12:52Fred1950.
Ik heb uw Engels VERTOALD in het Nederlands en gedaan zoals u voorgesteld had en in 'slaap' gezet.
Als ik nu na tien minuten of een kwartier op de spatiebalk tik of met de muis beweeg komt die foto een fractie van een seconde in beeld en gaat dan weg. No Problem.
Ik moet wel nog op 'aanmelden' klikken maar daar kan ik mee leven. Zie mijn foto's hierboven aan de topic.
Vraag blijft hoe dat op mijn computer terecht komt ?
Mijn broer had al voorgesteld om mijn Microsoft Office Enterprise 2007 te vervangen door de nieuwe Office 2022. Dit kost maar 23 euro. Even nadenken.![]()
![]()
![]()
p.s. ik moet ook steeds aanmelden , en vind dat een "beetje" veiliger dan automatisch opstarten zonder paswoord/pin .... Met behulp van "Netplwiz.exe" kunt ge instellen of ge al dan niet een paswoord moet ingeven. Het is gewoon een kwestie van een "vogeltje" af te vinken ( een checkbox terug zetten ) . Dat "netplwiz" kunt ge opstarten via een CMD commando regel en daar netplwiz intypen.

SeniorenNet