naam van map wijzigen
-
ghila - Lid geworden op: 14 dec 2003, 17:59
Ik heb een nieuwe laptop met W11 gekocht. Maar ik kan de naam van de mappen niet wijzigen in de verkenner. Ik heb een nieuwe map aangemaakt in de verkenner en er staat nu "nieuwe map" en dat kan ik dus niet wijzigen. Ik kan onderaan het scherm ook niets intypen om te zoeken. Hoe kan ik dit oplossen? Is het mogelijk dat het toetsenbord niet werkt of geblokkeerd is?
"Pluk de dag" maar... de mooiste momenten gewoon laten groeien !
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Kan je een afbeelding plaatsen waar u die nieuwe map hebt gemaakt ?
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
ghila schreef: ↑26 dec 2024, 18:55Ik heb een nieuwe laptop met W11 gekocht. Maar ik kan de naam van de mappen niet wijzigen in de verkenner. Ik heb een nieuwe map aangemaakt in de verkenner en er staat nu "nieuwe map" en dat kan ik dus niet wijzigen. Ik kan onderaan het scherm ook niets intypen om te zoeken. Hoe kan ik dit oplossen? Is het mogelijk dat het toetsenbord niet werkt of geblokkeerd is?
Als je een nieuwe map aanmaakt in verkenner staat daar nieuwe map
En het woord “nieuwe map” staat in blauwe achtergrond,
Zolang dat blauw ziet kan je daar een andere naam inzetten
Gaat dit niet
Ga op de map staan met uw muis
Klik 1 maal kort links met de muis op die map
map word licht blauw
Op die map blijven staan en direct
Rechts klikken op de muis
Helemaal onderaan - Meer opties aanduiden (op klikken)
Juist boven eigenschappen zie je staan Naam wijzigen
Klik daarop
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen