Geen geluid met Firefox-opgelost
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
Beste,
Op internet krijg ik via Firefox geen geluid, zoals bij Sporza Life of Youtube.
Indien ik inlog via Microsoft Edge werkt alles normaal. De fout zit blijkbaar bij Firefox.
Wat moet ik aanpassen of wijzigen in Firefox om opnieuw geluid te krijgen.
Alvast bedankt voor uw raad;
Groetjes,
Op internet krijg ik via Firefox geen geluid, zoals bij Sporza Life of Youtube.
Indien ik inlog via Microsoft Edge werkt alles normaal. De fout zit blijkbaar bij Firefox.
Wat moet ik aanpassen of wijzigen in Firefox om opnieuw geluid te krijgen.
Alvast bedankt voor uw raad;
Groetjes,
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
Windows 10 - Firefox
-
Beste,
Ter aanvulling van mijn vraag:
Ik heb op Firefox bij instellingen, Privacy & beveiliging, Toestemmingen, Automatisch afspelen, Instellingen, daar bovenaan "Audio en video toestaan" geselecteerd. Zonder resultaat evenwel.
MVG
Ter aanvulling van mijn vraag:
Ik heb op Firefox bij instellingen, Privacy & beveiliging, Toestemmingen, Automatisch afspelen, Instellingen, daar bovenaan "Audio en video toestaan" geselecteerd. Zonder resultaat evenwel.
MVG
HP Envy 700-209eb
Windows 10 - Firefox
Windows 10 - Firefox
-
Beste hviaene,
Dank u voor uw opmerking, maar dat is het niet, zie hieronder

Als ik op het luidsprekertje klik, staat het lijntje tot helemaal rechts ingevuld. Maar nog steeds geen geluid.
Volgens mij ligt de fout bij Firefox.
Dank u voor uw opmerking, maar dat is het niet, zie hieronder

Als ik op het luidsprekertje klik, staat het lijntje tot helemaal rechts ingevuld. Maar nog steeds geen geluid.
Volgens mij ligt de fout bij Firefox.
HP Envy 700-209eb
Windows 10 - Firefox
Windows 10 - Firefox
-
franç - Lid geworden op: 10 jul 2003, 12:34
Als het geluidsprobleem zich alleen in Firefox voordoet:
1. Start Firefox.
2. Klik rechts-onderaan in de taakbalk met de rechtermuisknop op het luidsprekericoon en klik dan met de linkermuisknop op Volumemixer openen.
3. in het rechtergedeelte van het venster zie je onder Apps zowel Systeemgeluiden als Mozilla Firefox staan.
4. Klik daaronder op Opnieuw instellen (daar komt dan een vinkje bij te staan). Van zowel 'Systeemgeluiden' als 'Mozilla Firefox' komt het niveau dan op 100 te staan (als het dat nog niet stond).
5. Klik rechtsboven op het kruisje om het venster te sluiten.
6. Sluit Firefox, start het weer, en controleer of het geluid nu beter is dan voorheen. Laat a.u.b. hier even weten of dat het geval is.
1. Start Firefox.
2. Klik rechts-onderaan in de taakbalk met de rechtermuisknop op het luidsprekericoon en klik dan met de linkermuisknop op Volumemixer openen.
3. in het rechtergedeelte van het venster zie je onder Apps zowel Systeemgeluiden als Mozilla Firefox staan.
4. Klik daaronder op Opnieuw instellen (daar komt dan een vinkje bij te staan). Van zowel 'Systeemgeluiden' als 'Mozilla Firefox' komt het niveau dan op 100 te staan (als het dat nog niet stond).
5. Klik rechtsboven op het kruisje om het venster te sluiten.
6. Sluit Firefox, start het weer, en controleer of het geluid nu beter is dan voorheen. Laat a.u.b. hier even weten of dat het geval is.