Print Mastes

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

boskevertje

15 okt 2025, 11:11

Alhoewel PM (Nl/D) op internet te koop aangeboden wodt, lukt het me niet dit programma aanteschaffen.
Wie kan, wil miJ hierbijhelpen. Met dank. Bokevertje.

hviaene

16 okt 2025, 09:01

En waarop moet dat gebeuren???

boskevertje

29 okt 2025, 20:48

Aan hviaene:dank voor je tussenkomst. PM zou kunnen helpen bij mijn schamele poging tot maken van bvb een origineel briefhoofd, een tekeninske, en dergelijke. Boskevertje.

hviaene

30 okt 2025, 09:02

Ik heb de stellige indruk dat jij een kursus PC-gebruik zou moeteen volgen. Je hebt teveel vragen die verraden dat je baziskennis té zwak is.

verhaegen
Support SeniorenNet

30 okt 2025, 10:42

als je bedoelt : printmaster
dan moet ik hviaene gelijk geven hoor
voor labels , briefhoofden enz. te kunnen ontwerpen en af te drukken moet je toch al een redelijke kennis hebben , omdat er hierbij ook een samenwerking van computer > printer , en verschillende maten van papier en soorten papier hierbij komen kijken en die vereisen allemaal verschillende instellingen
maar om toch iets aan te kunnen bieden waarin je dergelijks al een beetje kunt doen en tegelijk een beetje leren is online
bv. logogenie ,enz.
het beste dat je kunt doen is oefenen met tekenprogramma en/of fotobewerkingssoftware
eens je daar een beetje overweg mee kunt kan je verder gaan naar hetgeen je wil doen
er bestaat een free program van printmasters (printmaster expres) maar dat is in het engels allemaal