video van smartphone naar whatsapp-opgelost
-
scobidoo - Lid geworden op: 28 dec 2015, 12:54
Ik heb een videofilmpje van mijn ouders op de smartphone staan. 92 MB groot.
Ik wil die naar mijn broer en twee zussen sturen die in een whatsapp groep zitten.
Na 3 uur zoeken lukt het me nog niet. De We Transfer app en nog andere proramma's op Google heb ik geprobeerd maar niets lukt.
De bestemmelingen krijgen de link niet open. Foutmelding.
Weet iemand hoe ik een filmpje dat in mijn galerij (foto's en video's) zit kan doorsturen naar een whatsapp account ?
(Samsung A23, 5G)
Ik wil die naar mijn broer en twee zussen sturen die in een whatsapp groep zitten.
Na 3 uur zoeken lukt het me nog niet. De We Transfer app en nog andere proramma's op Google heb ik geprobeerd maar niets lukt.
De bestemmelingen krijgen de link niet open. Foutmelding.
Weet iemand hoe ik een filmpje dat in mijn galerij (foto's en video's) zit kan doorsturen naar een whatsapp account ?
(Samsung A23, 5G)
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
De video rechtstreeks versturen zou moeten lukken tot 100 MB of versturen als document dat gaat ook tot 2 Gb
https://faq.whatsapp.com/45391458683970 ... atform=web
https://faq.whatsapp.com/45391458683970 ... atform=web
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
scobidoo - Lid geworden op: 28 dec 2015, 12:54
Ik heb het eindelijk gevonden audibac.
Eerst op de Whatsapp groep klikken, daarna op de PAPERCLIP klikken en dan kan men een foto, document of video bijvoegen. De begunstigde opent die dan met My Video , VLC media player of een andere tool. Naargelang wat er op zijn/haar smartphone verschijnt.
Amai, dat heeft mij zweet gekost. Ambetant als ge daar niks van kent. Mercie voor uw reactie en nog een fijne dag.
Eerst op de Whatsapp groep klikken, daarna op de PAPERCLIP klikken en dan kan men een foto, document of video bijvoegen. De begunstigde opent die dan met My Video , VLC media player of een andere tool. Naargelang wat er op zijn/haar smartphone verschijnt.
Amai, dat heeft mij zweet gekost. Ambetant als ge daar niks van kent. Mercie voor uw reactie en nog een fijne dag.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
scobidoo schreef: ↑01 nov 2025, 12:51Ik heb het eindelijk gevonden audibac.
Amai, dat heeft mij zweet gekost. Ambetant als ge daar niks van kent. Mercie voor uw reactie en nog een fijne dag.![]()
@scobidoo, is nog simpeller, 2 manieren
1ste manier
WahtsApp op smartphone
Druk met uw vinger op de foto of film (blijven drukken tot er een donker kader verschijnt)
Op de Smartphone helemaal vanboven zie je
een pijl naar links (als je daar op drukt wil zeggen beantwoorden)
en rechts naast de 3 puntjes zie je een pijl naar rechts, wil zeggen doorsturen)
klik op die pijl rechts doorsturen er gaat een WhatsApp met de Melding Doorsturen naar…..
en kies naar wie,
poepsimpel.
2de manier
WhatsApp via computer
Ga met de muis op de foto, film of iets anders staan
Klik rechts op uw muis
Er verschijnt een keuze kader (zie foto onderaan) en klik op wat je wil doen,
er gaat een WhatsApp met de Melding Doorsturen naar…..

Zo kan je ook bestanden naar U eigen sturen
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen