Mijn hotmail account verversen, teveel spam-opgelost
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Geen enkel bericht is daar nog betrouwbaar, zeker pakjesdiensten met echt of niet echt. Op 14 dagen 110 ongewenste mails.
Bij (3) gmail heb ik dat niet. En dat Hotmail dient dan om tot 2026 te blijven draaien en FB.
Hoe zou ik dat doen?-Eerst bvb een Outlookaccount aanmaken en dan de Hotmail verwijderen?
Mijn vraag vind ik niet bij google, telkens weer wat anders.
Bij (3) gmail heb ik dat niet. En dat Hotmail dient dan om tot 2026 te blijven draaien en FB.
Hoe zou ik dat doen?-Eerst bvb een Outlookaccount aanmaken en dan de Hotmail verwijderen?
Mijn vraag vind ik niet bij google, telkens weer wat anders.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Zelf wat geprobeerd op eigen houtje. Met 'MAIL' op't tandwieltje rechtsboven klikken. Eerst zo'n outlook account aangemaakt . Men geeft zelfs namen die vrij zijn na de zoveelste al bezette namen.
Volg de stappen en dan heb ik het spammende of gehackte account verwijderd.
Bij mail zelf dat als standaard of hoofdaccount instellen.
Nu was dat 5 minuten werk, vroeger....amai.
Volg de stappen en dan heb ik het spammende of gehackte account verwijderd.
Bij mail zelf dat als standaard of hoofdaccount instellen.
Nu was dat 5 minuten werk, vroeger....amai.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Fijn, als je er nu maar aan denkt om dat nieuwe adres niet op alle mogelijke sites in te geven, want dan heb je binnen de kortste keren terug prijs.
En vooral!!!! Gebruik niet het oude paswoord van je oude hotmail op die nieuwe outlook account!!!!!
En vooral!!!! Gebruik niet het oude paswoord van je oude hotmail op die nieuwe outlook account!!!!!
-
't Blijft onopgelost, ik heb nu 2 microsoft accounts. Ik krijg het niet in de plaats van Meta of facebook geplaatst. Het is wel erkend door Meta en facebook blijft verder draaien op mijn hotmail, ik kan nog steeds inloggen na geschiedenis opruimen of een reset. (iemand zal geld verdienen aan die spam)
Mijn kameraad (IT expert) heeft ook een microsoft account. Dat zit ook steeds vol spam. Zolang je er niet op reageerd blijven ze maar vissen en dat kunnen evtl snotjoeng zijn die het versturen.
Mijn kameraad (IT expert) heeft ook een microsoft account. Dat zit ook steeds vol spam. Zolang je er niet op reageerd blijven ze maar vissen en dat kunnen evtl snotjoeng zijn die het versturen.
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Dat er spam blijft komen op je eerste account is natuurlijk zo. Die twee accounts bestaan volledig onafhankelijk van elkaar.
En als je nu met je tweede account ook op Facebook of Meta gaat, dan krijg je juist hetzelfde op dat tweede account.
En als je nu met je tweede account ook op Facebook of Meta gaat, dan krijg je juist hetzelfde op dat tweede account.