mekaar zien,tablet versus smartphone

Vragen/antwoorden betreffende computer software.
*Joy*

28 dec 2019, 21:57

.
Goed zo....
Volgens mij was Skype de beste optie.
Wat andere vragen betreft ....
Pas ...
Als ik geen wifi heb zet ik die op 4G.
En nu vooruit met de geit.
Oefenen met je lady.

Groetjes,

ouderloos

28 dec 2019, 22:00

De volgende vraag:Met het nieuw tablet Microsoft Surface Go 64 Gb,moest er een account geplaatst worden.
De vroegere provider Telenet(mail programma)en het oude gsmNr.werden steeds gevraagd.
Ben sinds een paar jaar bij Scarlet,waardoor er een ander mail-adres werd gemaakt.Heb al een Gmail-adres langer op de desktop,maar weet niet meer het wachtwoord.De oude gsmNr:was een gsm van het werk,ben al zes jaar op pensioen.
Om het verhaal kort te houden,heb toch eindelijk(vraag me niet hoe)kontakt met Google,waarbij een gebruikersnaam werd voorgesteld(servicevoorwaarde van Google)die op 22 januari in werking treed.
Wat gebeurt er met de desktop waar al veel langer een gmail-adres op staat,moet die dan samenkomen met het tablet.Zou graag dezelfde mails zowel op tablet als desktop willen lezen.
Nu kan Ik alleen mijn mails lezen op de desktop,maar zoals nu de trend is van domicilieringen als nieuwsbrieven met regelmaat in de mails gestuurd worden.
De persoon die vandaag is geweest,zei dat dat niet zal lukken zonder het oude wachtwoord te vermelden.

Dus beste mensen,hopen op een KerstWonder zou niet slecht zijn.
Nogmaals hartelijk dank met vriendelijke groeten,vanwege ouderloos.....
Wat je doet,doet je goed!
*Joy*

28 dec 2019, 22:13

.
Wat mails betreft gebruik ik

https://play.google.com/store/apps/deta ... 1334320191

Even wachten op andere opinies !!

Mooie avond verder.

ouderloos

28 dec 2019, 22:17

Bedankt Joy,maar mijn tablet zal geen 4 G vinden.
Tot bij gelegenheid!Groeten van Ouderloos.....
Wat je doet,doet je goed!