Norton verwijderen

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

Toby

16 feb 2020, 08:08

Sorry voor de late reactie, maar heb af te rekenen met zware privé problemen die je niet zo maar in een handomdraai oplost. Van zodra de kans zich voordoet, neem ik de draad op en laat iets weten :oops:
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

benq

16 feb 2020, 08:32

Zou dit niet helpen?
met deze instelling krijg ik geen herinnering meer dat mijn Bitdefender binnen 25 dagen verlopen is.

Afbeelding
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Toby

24 mar 2020, 06:35

.... omwille van nog bijkomende problemen, is de computer terug naar de fabrieksinstellingen gezet om met een schone lei te kunnen herbeginnen. Uiteraard is die vervelende Norton melding verdwenen en tot hiertoe nog niet teruggekeerd. Ik wacht af.
In ieder geval, heel erg veel dank voor allen die medewerkten om dit probleem op te lossen. :wink:
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !