Qr code-opgelost
-
Forantje 1 - Lid geworden op: 08 aug 2021, 17:17
Bedankt , heb vanmiddag op de FOD nieuwe pin voor onze beide ID aangevraagd, zal het inderdaad nog veel nodig hebben in de toekomst. Inmiddels heb ik het europees doc covidsafe op papier., dus dat is voorlopig al iets he.*Joy* schreef: ↑10 aug 2021, 23:21viewtopic.php?f=69&t=213414&sid=acfc263 ... 0812184da3
Dit is veel eenvoudiger ..
Als je je pincode( identiteitskaart) niet meer kent .. wat lode je trouwens vroeg, naar het gemeentehuis en een nieuwe aanvragen.
Ben je de pin- én pukcode kwijt, dan heb je twee opties. Ofwel kan je de codes opnieuw opvragen bij de dienst Bevolking van je hoofdverblijfplaats. Ofwel vraag je ze online op via de website van de FOD Binnenlandse Zaken. De codes worden binnen de drie weken opgestuurd naar je gemeente.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Een goede raad,Forantje 1 schreef: ↑11 aug 2021, 23:11Bedankt , heb vanmiddag op de FOD nieuwe pin voor onze beide ID aangevraagd, zal het inderdaad nog veel nodig hebben in de toekomst. Inmiddels heb ik het europees doc covidsafe op papier., dus dat is voorlopig al iets he.
Als je uw nieuwe pin code heeft gaat dan met uw paspoorten naar het gemeentehuis en wijzig dan uw pincode die voor U het gemakkelijkste te onthouden is:
Voorbeeld de zelfde code als uw bankkaart
Uw geboorte jaar
De twee achterste getallen van U en eventueel uw echtgenoot (te), 1940 en 1941 word dan 4041 enzovoort.
Wij hebben dezelfde code als onze bankkaart.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen