Traag opstarten van Firefox
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Ik had hetzelfde voor op 2 laptops.hovel schreef: ↑24 nov 2021, 17:23Ik heb het zelfde probleem, al enkele weken. Blijkbaar is om een onbekende reden gedurende de eerste minuten van het opstarten de harde schijf 100% bezig. Ik heb op internet al verwijzingen gevonden naar het/een 100% probleem met mogelijke oplossingen. Tot nu toe werkt geen enkele. We zoeken verder.
Met de Media Creationtool(hulpprogramma) Win10 opnieuw geïnstalleerd met behoud van Apps en bestanden en men probleem was opgelost.
-
hovel - Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Heb ik gisteren ook gedaan. Ik merk geen verschil. Misschien moet ik eens proberen enkel met behoud van bestanden. Dat is dan voor binnenkort.
Toch nogmaals benadrukken dat het GEEN Firefox probleem is. Alles start en werkt traag tijdens de eerste 15 tot 30 minuten na het opstarten van Windows. Daarna werkt alles normaal.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
hovel, eens kijken naar waar het meeste processor-gebruik op dat moment naartoe gaat.....
het zou wel eens kunnen dat er op de achtergrond een microsoft-download bezig is....
het zou wel eens kunnen dat er op de achtergrond een microsoft-download bezig is....
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier